اخبار کسب و کار

سازندگان بتمن آرکام: بازی بعدی‌مان سوپرمن نیست

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

نمی‌دانیم شایعه‌ی ساخت یک بازی سوپرمن توسط استودیوی راک‌استدی، از کجا ریشه گرفته، ولی بالاخره مدیر این استودیو رسما اعلام کرده که آن‌ها مشغول ساخت یک بازی سوپرمن نیستند. مدیر استودیوی بازی‌سازی راک‌استدی هم‌چنین گفته است که آن‌ها در رویداد The Game Awards پایان هفته حضور نخواهند داشت.

«سفتون هیل» (Sefton Hill) که کارگردانی و ساخت سه‌گانه‌ی بتمن: آرکام (Batman: Arkham) را در کارنامه‌ی خود دارد، به تازگی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر با تکذیب شایعه‌ی ساخت یک بازی سوپرمن، مشخصا گفته است که به این زودی‌ها هم نباید منتظر نمایش بازی جدید استودیوی راک‌استدی (Rocksteady) باشیم.

موسس استودیوی راک‌استدی نوشته است: «با اشتیاق منتظر رویداد The Game Awards امسال هستیم. ولی سفت و سخت در استودیوی‌مان مشغول کاریم، در نتیجه انتظار یک رونمایی از راک‌استدی نداشته باشید. هر وقت بازی آماده‌ی نمایش باشد، اولین نفر به شما می‌گوییم. این را هم بگوییم که سوپرمن نیست.»

استودیوی راک‌استدی از زمان عرضه‌ی بازی «بتمن: شوالیه آرکام» (Batman: Arkham Knight) در سال ۲۰۱۵، صحبتی از ساخته‌ی بعدی‌شان نکرده است؛ طوری که نمی‌دانیم دقیقا با چه چیزی طرف خواهیم بود. با این حال شایعه‌ای در سال گذشته شنیدیم که از ساخت یک بازی سوپرمن از سوی راک‌استدی می‌گفت. با این حال، ساخت یک بازی با محوریت شخصیت سوپرمن اصلا راحت نیست.

تهیه کننده‌ی رویداد The Game Awards یکی دو روز پیش در قالب یک ویدیو گفت که نمی‌تواند از افرادی که در مراسم امسال حاضر می‌شوند صحبت کند؛ او گفت طوری که حتی برخی استودیوها می‌گویند که حضوری ندارند، ولی در واقع قرار است به این مراسم بیایند.

با تمام این اوصاف، ما به صحبت‌های مدیر استودیوی راک‌استدی اعتماد می‌کنیم و در رویداد The Game Awards 2018 انتظار رونمایی بازی جدیدی از آن‌ها را نخواهیم داشت.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post سازندگان بتمن آرکام: بازی بعدی‌مان سوپرمن نیست appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا