اخبار کسب و کار

از فیلم جدید مجموعه انتقام‌جویان چه می‌دانیم؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های ابرقهرمانی انتقام‌جویان (Avengers) که در حال حاضر با نام انتقام‌جویان ۴ هم خطاب می‌شود قرار است سوم ماه مه سال ۲۰۱۹ اکران شود.

در ابتدا قرار بود فیلم جدید که دنباله فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) است «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت ۲» نام بگیرد اما پس از مدتی مشخص شد که سازندگان این اثر تصمیم گرفته‌اند برای القای حسی کاملا متفاوت به مخاطب نسبت به اثر قبلی، نام فیلم پیشین را در این فیلم به کار نگیرند.

با اینکه مارول بسیار رازنگه‌دار است و سعی کرده هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکند اما شایعاتی وجود دارد که می‌گویند احتمال دارد اسم فیلم جدید «انتقام‌جویان: نابودی» (Avengers: Annihilation) باشد. همچنین طبق برخی از حدس و گمان‌ها مهم‌ترین شخصیت شرور فیلم جدید که ابرقهرمان‌ها باید با آن مبارزه کنند احتمالا انایلوس (Annihilus) است.

احتمال میرود انتقام‌جویان جدید داستانی را روایت کند که از نظر سیر زمانی ۵ سال پس از داستان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت را نمایش می‌دهد. درباره داستان فیلم اطلاعات زیادی در اختیار نداریم اما براساس برخی شواهد گفته می‌شود که در بخشی از فیلم قهرمانان فیلم احتمالا از طریق ماشین زمان به نبرد نیویورک (Battle of New York) بازخواهند گشت.

همچنان که اشاره شد بعضی از حدس و گمان‌ها از حضور شخصیت شرور انایلوس در فیلم جدید حکایت می‌کنند اما سوای شخصیت شروری که ممکن است به داستان اضافه شود احتمال افزوده شدن شخصیت‌های دیگری هم وجود دارد. در ابتدای فیلم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت تونی استارک با پپر پاتز درباره بچه‌دار شدن صحبت می‌کند. همچنین گوئینت پالترو بازیگر نقش پاتز در یک مصاحبه گفته است که تونی استارک و پپر پاتز با هم ازدواج کرده و یک بچه خواهند داشت. همین مصاحبه باعث شد بعضی از سایت‌های خبری حدس بزنند ممکن است فرزند تونی استارک در انتقام‌جویان بعدی دیده شود و همین موضوع هم مقدمات بازنشستگی استارک را برای قسمت‌های بعدی مجموعه ایجاد کند.

عوامل فیلم

فهرستی از بازیگرانی که قرار است در فیلم جدید مجموعه انتقام‌جویان حضور داشته باشند در سایت IMDB منتشر شده که بخشی از مهم‌ترین بازیگران آن به شرح زیر است:

بازیگر نقش
Karen Gillan Nebula
Brie Larson Carol Danvers/Captain Marvel
Josh Brolin Thanos
Scarlett Johansson Black Widow/Natasha Romanoff
Chris Hemsworth Thor
Chris Evans Steve Rogers/Captain America
Evangeline Lilly Hope van Dyne/The Wasp
Robert Downey Jr Tony Stark/Iron Man
Jeremy Renner Clint Barton/Hawkeye
Jon Favreau Happy Hogan
Chadwick Boseman T’Challa/Black Panther
Gwyneth Paltrow Rescue/Pepper Potts
Pom Klementieff Mantis
Ty Simpkins Harley Keener
Bradley Cooper Rocket
Elizabeth Olsen Scarlet Witch
Paul Rudd Ant Man
Letitia Wright Shuri
Don Cheadle War Machine
Winston Duke M’ Baku
Benedict Wong Wong

انتقام‌جویان جدید را برادران روسو (جوزف وی. روسو و آنتونی روسو) کارگردانی خواهند کرد؛ برادرانی که پیش از این کارگردانی آثاری چون کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان، مرد مورچه‌ای، کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی و انتقام‌جویان: جنگ ابدیت را برعهده داشتند. کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی نویسندگان جنگ ابدیت نوشتن فیلم‌نامه این اثر جدید را هم برعهده داشتند.

چه کسانی زنده می‌مانند و چه کسانی می‌میرند؟

در پایان انتقام‌جویان: جنگ ابدیت تانوس باعث مرگ تعداد زیادی از شخصیت‌ها از جمله پلنگ سیاه، مرد عنکبوتی، دکتر استرنج، باکی بارنز، فالکون، اسکارلت ویچ، استار لرد، گوروت، مانتیس، درکس، نیک فیوری و ماریا هیل می‌شود.

اما براساس حدس و گمان‌ها در انتقام‌جویان ۴ پلنگ سیاه، استار لرد، گوروت، مانتیس و درکس همه به شکلی به فیلم برخواهند گشت. اما کسانی که در جنگ ابدیت از دست تانوس جان سالم به در برده‌اند یعنی مردآهنی، کاپیتان آمریکا، بلک ویدو، هالک، ثور و احتمالا هاک‌آی در پایان انتقام‌جویان ۴ زنده نخواهند ماند.

به شکل کلی با انتقام‌جویان جدید جهان سینمایی مارول به پایان آنچه اصطلاحا فاز سوم نامیده می‌شود می‌رسد. بسیاری از بازیگران سری انتقام‌جویان با این فیلم جدید به پایان قراردادهای‌ کاری خود می‌رسند که از جمله آن‌ها می‌توان به رابرت داونی جونیور (تونی استارک / مرد آهنی)، کریس ایوانز (کاپیتان آمریکا / استیو راجرز)، کریس همسورث (ثور) و اسکارلت جوهانسون (ناتاشا رومانف / بلک ویدو) اشاره کرد.

در این میان همسورث و جوهانسون هر دو ابراز تمایل کرده‌اند که در صورت نیاز جهان سینمایی مارول به همکاری با آن ادامه دهند. اما ظاهرا جدایی داونی جونیور و کریس ایوانز از جهان سینمایی مارول قطعی است.

اولین تریلر چه زمانی منتشر می‌شود؟

به هر حال به زودی شاهد انتشار اطلاعات بیشتری درباره انتقام‌جویان جدید خواهیم بود. استودیوی سازنده فیلم پیش از این اعلام کرده تا پایان سال ۲۰۱۸ یک تریلر و همچنین نام دقیق فیلم منتشر خواهد شد و همانطور که می‌دانید آنقدرها هم تا پایان سال ۲۰۱۸ زمان باقی نمانده. از سوی دیگر همین شیوه درباره انتقام‌جویان: جنگ ابدیت هم پی‌گرفته شد؛ در سال ۲۰۱۷ اولین تریلر انتقام‌جویان: جنگ ابدیت مدت کوتاهی پس از روز شکرگزاری منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالا همین روزها شاهد انتشار تریلر فیلم جدید جهان سینمایی مارول خواهیم بود.
در عین حال گرچه این خبر به شکل رسمی توسط خود مارول تایید نشده اما چندین منبع خبری همین امروز مدعی شده‌اند که اولین تریلر روز چهارشنبه ۵ دسامبر (۱۴ آذرماه) منتشر خواهد شد.

The post از فیلم جدید مجموعه انتقام‌جویان چه می‌دانیم؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا