اخبار کسب و کار

حضور دیجی استایل در نمایشگاه پوشاک برای حمایت از تولیدات ملی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ششمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران با حضور برندهای معتبر ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی تهران افتتاح شد و تا آخر هفته برقرار است. امسال دیجی استایل از زیر مجموعه‌های دیجی‌کالا هم در نمایشگاه پوشاک غرفه دارد. برندهای مختلفی مثل درسا، رام‌کات، چرم مشهد، مهرک، کندیس، ال آر سی و غیره با دیجی استایل در طول سال همکاری دارند. بسیاری از این برندها خودشان در نمایشگاه پوشاک صاحب غرفه هستند.

دیجی‌استایل و دیجی‌کالا حامی تولیدات ملی هستند و دو برند ایرانی زی و مون هم جزو تولیدات ایرانی دیجی استایل است.

غرفه دیجی‌استایل در سالن ۳۸A ششمین نمایشگاه پوشاک میزبان علاقمندان و متخصصان این حوزه است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه پوشاک صبح روز یکشنبه یازدهم آذرماه با حضور نمایندگان مجلس، معاون وزیر صنعت و معدن، رییس و بازرس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران، رییس انجمن پوشاک و صاحبان برندهای مشهور ایرانی برگزار شد.

آقای شابختی بازرس اتحادیه تولید و صادرات پوشاک ایران در گفت‌وگو با دیجی‌کالا مگ درباره ششمین نمایشگاه پوشاک و اهدافش گفت: «این ششمین نمایشگاه سالیانه‌ای است که اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک برگزار می‌کند. امسال تعامل بزرگی بین اتحادیه صادرکنندگان، اتحادیه خیاطان و انجمن پوشاک صورت گرفته است. که اتحادیه خیاطان مربوط به آقای شیرازی و مدیرعامل انجمن پوشاک هم آقای هاکوپیان است. آنها به اتفاق ششمین نمایشگاه پوشاک را برگزار کنند. بزرگترین ایونت یا اتفاق سالیانه در حوزه پوشاک ایران مربوط به این نمایشگاه است. واحدهای توانمند ما در این نمایشگاه شرکت دارند و کلکسیون‌ها و تولیدات‌شان را به نمایش می‌گذارند.»

غرفه دیجی استایل در نمایشگاه پوشاک

البته نمایشگاه پوشاک کمی تخصصی‌تر از نمایشگاه‌های دیگر عمل می‌کند و از آنجا که فروشی در آن اتفاق نمی‌افتد مردم عادی از آن کمتر بازدید می‌کنند. بیشتر مخاطبان نمایشگاه پوشاک برندها و فروشنده‌های بزرگ هستند که با دیدن کلکسیون‌ها برای سال آینده‌شان سفارش‌های لازم را می‌دهند.

شابختی درباره حضور سایت‌های فروش آنلاین مثل دیجی‌کالا و دیجی‌استایل در این نمایشگاه و کارکردی که می‌توانند داشته باشند گفت: «ما خیلی خوشحالیم که خود دیجی‌کالا در نمایشگاه غرفه دارد. این را به فال نیک می‌گیریم. یکی از بزرگترین بخش‌های فروش پوشاک در حال حاضر فروش آنلاین است که در راس آن هم دیجی‌کالا و دیجی‌استایل قرار دارند. فروش آنلاین پوشاک در ایران بسیار خوب پیش رفته و جا افتاده و امیدواریم که همین‌طور بسط و توسعه پیدا کند. حضور دیجی‌کالا و دیجی‌استایل در این نمایشگاه خیلی مهم است و می‌تواند با مخاطبان خاص خودش، که تولیدکنندگان برگزیده و قابل هستند مذاکراتی داشته باشد.»

خانم دکتر نصراللهی، معاون وزیر صنعت و معدن هم در افتتاحیه نمایشگاه پوشاک حضور داشت و در پاسخ به سوال دیجی‌کالا مگ درباره چرایی همکاری وزارت صنعت و معدن با این نمایشگاه گفت: «با توجه به حجم بالای نقدینگی که در این صنعت وجود دارد و میزان بالای اشتغالی که ایجاد می‌کند و بخشی از نیازمندی‌ها را تامین می‌کند اصلا از الویت‌های کاری وزارتخانه صنعت و معدن پرداختن و تقویت بخش پوشاک است.»

آقای هاکوپیان، رییس انجمن پوشاک درباره وضعیت صادرات برندها و معرفی تولید ایرانی به مخاطب خارجی به دیجی‌کالا مگ گفت: «متاسفانه تا امسال نمایشگاه به آن هدفی که مورد نظر است نرسیده بود ولی این دوره عده‌ای از تجار کشورهای همسایه دعوت شده‌اند که در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد و این قدم اول برای معرفی برندهای ایرانی است.»

درنهایت بعد از پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، روبان افتتاحیه نمایشگاه به دست آقای ولی ملکی، رییس کمیسیون اقتصادی و صنایع مجلس بریده شد تا ششمین نمایشگاه پوشاک به صورت رسمی افتتاح شود. غرفه دیجی‌استایل در سالن ۳۸A میزبان علاقمندان و متخصصان این حوزه است.

The post حضور دیجی استایل در نمایشگاه پوشاک برای حمایت از تولیدات ملی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا