اخبار کسب و کار

قسمت دوم Life is Strange 2 دی ماه عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

چند ماهی از عرضه‌ی بازی Life is Strange 2 می‌گذرد و استودیوی سازنده‌ی این بازی زمان حدودی عرضه‌ی قسمت بعدی آن را مشخص کرده است. طبق گفته‌ی استودیوی Dontnod Entertaiment قسمت دوم بازی Life is Strange 2 در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

در شهریور امسال شاهد عرضه‌ی قسمت اول بازی سریالی Life is Strange 2 بودیم و عرضه‌ی قسمت دوم آن، چند ماه پس از قسمت اول، کمی زیاد و غیرمعمول به نظر می‌رسد. با این حال، استودیوی Dontnod Entertaiment معتقد است که وسعت این بازی، زمان ساخت بیشتری برای هر قسمت می‌طلبد. آن‌ها در بیانیه‌ای درباره‌ی قسمت دوم گفته‌اند:

«مجموعه‌ی Life is Strange ارزش زیادی برای همه‌ی ما دارد و ما هم نمی‌خواهیم با تعجیل در توسعه‌ی بازی، انتظاراتی که از کیفیت و تاثیر احساسی بازی می‌رود را برآورده نکنیم؛ سطح کیفیتی که شما، بازی‌کننده‌های ما، استحقاق آن را دارید. به همین دلیل هم تاریخ عرضه‌ی مشخصی را اعلام نکرده‌ایم. می‌خواهیم از کیفیت آن چه عرضه می‌کنیم و از این که شما از آن لذت می‌برید و برای همیشه آن را به خاطر می‌سپارید، مطمئن شویم.

درک می‌کنیم که انتظار دارید قسمت‌ها در فاصله‌های زمانی شبیه به بازی‌های قبلی Life is Strange عرضه شوند. با این حال، دیدگاه بزرگتری که نسبت به Life is Strange 2 داریم بدین معناست که رویه‌ی قبلی بازی‌سازی ما برای رسیدن به کیفیت بازی و قصه‌گویی که ما برای این بازی در نظر داریم و شما استحقاق آن را دارید، جواب نمی‌دهد.»

نهایتا سازندگان Life is Strange 2 گفته‌اند که در اواسط ماه دسامبر از قسمت دوم بیشتر صحبت خواهند کرد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قسمت دوم Life is Strange 2 دی ماه عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا