اخبار کسب و کار

عرضه‌ی The Elder Scrolls: Blades تا زمستان به عقب افتاد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت بازی‌سازی بتسدا در حال حاضر مشغول دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زیادی است؛ مشکلاتی که به لطف جدیدترین بازی آن‌ها یعنی Fallout 76 به وجود آمده‌اند. قرار بود بازی موبایل جدید این شرکت هم در ماه جاری و تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه شود، ولی بتسدا خبر داده است که عرضه‌ی این بازی را به عقب انداخته‌اند. طبق خبری که بتسدا منتشر کرده، بازی The Elder Scrolls: Blades به جای پایان سال ۲۰۱۸، در اوایل سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد.

بازی موبایل The Elder Scrolls: Blades به جای پایان سال ۲۰۱۸، در اوایل سال آینده‌ی میلادی عرضه خواهد شد.

بتسدا در حالی این خبر را اعلام می‌کند که امسال، در دو مراسم بزرگ با اطمینان گفته بود که بازی The Elder Scrolls: Blades تا پایان سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد. بتسدا در رویداد E3 2018 از این بازی موبایل رونمایی کرد و در مراسم اپل در سپتامبر هم شاهد نمایش دوباره‌ی بازی و تایید زمان عرضه‌ی آن در پاییر بودیم. به نظر می‌رسد که دلیل تعویق در عرضه‌ی بازی، جلوگیری از بازخورد احتمالی نه چندان خوب نسبت به بازی است.

بیشتر بازی‌کننده‌ها از وضعیت فعلی بازی Fallout 76 راضی نیستند و از طرفی هم بتسدا زیاد درباره‌ی بازی و برنامه‌هایی که برای درست کردن آن دارد، صحبت نکرده است. عرضه‌ی یک بازی موبایل در این میان، کمکی به بتسدا نمی‌کند.

بازی The Elder Scrolls: Blades قرار است یک تجربه‌ی موبایلی باشد و از ابتدا با در نظر گرفتن این پلتفرم ساخته شده است. بازی سیاهچال‌هایی که هر بار به صورت اتفاقی ساخته می‌شوند را در مقابل بازی‌کننده قرار می‌دهد و بازی‌کننده هم در سیاهچال‌ها مبارزه می‌کند تا آیتم‌های مختلف کسب کند. یک شهر هم برای گشت و گذار و خرید و فروش آیتم و هم‌چنین رابطه با دیگر بازی‌کننده‌ها، در بازی وجود دارد.

می‌توانید ویدیویی از نمایش بازی در کنفرانس اپل را در ادامه ببینید.

دانلود

  • mp4

The post عرضه‌ی The Elder Scrolls: Blades تا زمستان به عقب افتاد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا