اخبار کسب و کار

[رپورتاژ آگهی] نگهداری و شست‌وشوی لباس‌ های مشکی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یكی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها، نگهداری و نحوه شست و شوی لباس‌های تیره و جلوگیری از بورشدن و كمرنگ ‌شدن جین‌های تیره، لباس‌های مشکی و یا چادر مشكی است.
در گذشته برای بالا بردن دوام رنگ لباس‌های مشكی و نو ماندن آنها از روش‌های سنتی متعددی استفاده می‌شد. برای مثال بعضی‌ها توصیه می‌کردند که بهتر است لباس‌های مشکی و تیره و جین، به جای شست‌وشو با ماشین لباسشویی با دست شسته شوند. آن‌ها برای شست‌وشو با دست ترکیبات خاص و سنتی خودشان را نیز توصیه می‌کردند. مثل استفاده از آب اسفناج و یا استفاده از سرکه سفید و مخلوط کردن آن با محلول شست‌وشوی لباس.

برخی نیز استفاده از شامپو را به‌جای استفاده از پودرها یا صابون‌های شوینده توصیه می‌کردند تا هم رنگ لباس بهتر حفظ شود و هم از شوره و سفیدك‌ زدن لباسها بعد از پروسه ی شست‌وشو جلوگیری شود. این روش ها به مرور زمان و با پیشرفت تکنولوژی بهینه تر شدند و رفته رفته مواد سنتی و ترکیب های گیاهی جای خود را به فرمول های دقیق و کم نقص شیمیایی دادند. اما به جز شستشوی درست لباس، رعایت کردن برخی موارد نیز در حفظ کیفیت لباس‌ها می‌تواند موثر باشد.

جلوگیری از پرز گرفتن لباس‌ها

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که لباس‌هایتان به ویژه شلوار یا چادر مشکی‌ پرز زیادی به خودش بگیرد و مایه دردسر شود. برای پیشگیری از چنین حالتی، هنگام شستن لباس‌های مشکی می‌توانید از نرم‌کننده استفاده کنید تا با از بین رفتن الکتریسیته‌ی ساکن، جذب پرز توسط پارچه به حد اقل ممکن برسد و این مشکل به راحتی حل شود.

این را هم به یاد داشته باشید که اگر لباس هایتان را در هوای آزاد خشک می‌کنید، پس از شستن و خشک کردن لباس‌های مشکی، هرگز آن‌ها را جلوی نور مستقیم و تند آفتاب آویزان نکنید، زیرا نور آفتاب باعث خراب شدن رنگ لباس‌های شما می‌شود و آن‌ها را بور می‌کند.

با دانستن تمام این موارد اگر از شوینده‌های مخصوص لباس‌های مشكی که امروزه همه جا در دسترس شما هستند استفاده کنید، فرایند شست‌وشو برای شما بسیار راحت تر شده و در نتیجه امنیت خاطر شما به بهترین شکل تامین خواهد شد.

به طور خلاصه باید گفت برای شست‌وشوی لباس‌های تیره بهتر است از پودر استفاده نشود و مایع مخصوص شست‌وشوی لباس‌های تیره برای این کار توصیه می‌شود.

امروزه شوینده‌های مخصوص لباس‌های تیره، یکی از گزینه‌های مورد علاقه‌ی خانم‌ها در سبد خریدشان به حساب می‌آید. این شوینده‌ها با فرمولاسیون مخصوص سعی می‌کنند تا تمام مشکلات شست‌وشوی لباس‌های تیره را برطرف کنند. اما اینکه کدام یک موفق شده‌اند صددرصد رضایت مصرف کننده را جلب کنند سوالی است که باید از خانم‌ها پرسید.

مشکین شوی تاژ با یک فرمول منحصر به فرد اولین مایع لباسشویی است که در ایران وارد بازار شد و تا کنون نیز محبوبیت خود را میان مصرف کنندگان حفظ کرده. مشکین تاژ، علاوه بر تمیز نمودن لباس‌های تیره ی شما از رنگ و تار پود و بافت پارچه نیز محافظت می‌نماید. لازم به ذکر است که مایع مشکین تاژ هم برای شست‌وشو با دست و هم در ماشین لباسشویی می‌تواند استفاده شود.

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط تاژ تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

The post [رپورتاژ آگهی] نگهداری و شست‌وشوی لباس‌ های مشکی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا