اخبار کسب و کار

خصوصی کردن استوری‌های اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل اینستاگرام قابلیت جدیدی تحت عنوان Close Friends (دوستان نزدیک) را معرفی کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد که استوری‌های موردنظر خود را فقط برای گروه خاصی از دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برای بهره‌گیری از این مشخصه، باید فهرست دوستان نزدیک خود را مشخصه کنید. برای فهرست مذکور کنترل کاملی در اختیار دارید زیرا کسی نمی‌تواند برای اضافه شدن به فهرست شما درخواست دهد. اگر در ردیف استوری‌ها، شاهد استوری‌ای باشید که حلقه‌ی سبزی در اطراف آن باشد، نشان‌دهنده‌ی این است که شما در فهرست دوستان نزدیک فرد موردنظر قرار دارید. در ضمن در هنگام مشاهده‌ی این استوری‌ها، آیکون سبز رنگی در بخش فوقانی استوری به نمایش درمی‌آید. علاوه بر این، هنگام حذف یا اضافه کردن دوستان در فهرست مذکور، کسی خبردار نمی‌شود.

کاربرانی که می‌خواهند استوری‌های خاصی را فقط برای دوستان نزدیک خود نمایش دهند، احتمالا به طرفدار پروپاقرص این مشخصه بدل می‌شوند. البته امیدواریم اینستاگرام چنین قابلیتی را بعدا برای پست‌ها هم اجرا کند. اینستاگرام برای اینکه بتواند همواره مورد توجه کاربران قرار بگیرد، باید مرتبا قابلیت‌های جذاب زیادی را معرفی کند که خوشبختانه اخیرا شاهد عملی شدن این رویکرد اینستاگرام هستیم.

منبع: Engadget

The post خصوصی کردن استوری‌های اینستاگرام امکان‌پذیر می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا