اخبار کسب و کار

نوبیا گوشی گیمینگ Red Magic Mars را با اسنپ‌دراگون ۸۴۵ معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت چینی نوبیا که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ZTE است، گوشی گیمینگ جدیدی معرفی کرده که عضوی از سری گوشی‌های Red Magic محسوب می‌شود. این گوشی جدید نوبیا، Red Magic Mars نام دارد و طراحی آن تا حد زیادی مانند نسل قبلی خود است. این یعنی شاهد بدنه‌ی زیبا و نوار LED در پنل پشتی آن هستیم.

برخلاف نسل نخست، نوبیا این بار تلاش کرده که از سخت‌افزارهای بهتری استفاده کند. نمایشگر این گوشی ۶ اینچ است و از رزولوشن FHD پلاس بهره می‌برد. همانطور که در تیتر مطلب گفتیم، قلب تپنده‌ی این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است و بهترین مدل آن، از ۱۰ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. در لبه‌های بدنه، دکمه‌هایی تعبیه شده تا گیمرها بتوانند تجربه کاربری بهتری را برای انجام بازی‌های موردنظر خود داشته باشند.

همچنین کاربران می‌توانند یک کنترلر مخصوص را از طریق پورت USB-C به این گوشی وصل کنند. به لطف بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته خنک‌کننده، این گوشی در حین انجام بازی‌های سنگین به این راحتی‌ها داغ نمی‌شود. در ضمن نباید باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را هم از قلم بیندازیم که عمر باتری خوبی را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

همانند بیشتر گوشی‌های ساخت شرکت‌های چینی، این گجت نوبیا هم روانه‌ی بازار کشورهای غربی نخواهد شد. اما در چین، گوشی مذکور با قیمت بسیار مناسبی روانه‌ی بازار می‌شود. قیمت مدل پایه آن که از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، حدودا ۳۸۹ دلار است. ولی مدل‌های ۸/۱۲۸ گیگابایت و ۱۰/۲۵۶ گیگابایت به ترتیب حدود ۴۶۱ و ۵۷۵ دلار است.

منبع: Phone Arena

The post نوبیا گوشی گیمینگ Red Magic Mars را با اسنپ‌دراگون ۸۴۵ معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا