اخبار کسب و کار

اوپو نیز در ماه فوریه یک گوشی تاشو معرفی خواهد کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

به نظر می‌رسد ترند بعدی دنیای تکنولوژی و به خصوص دنیای موبایل‌ها، نمایشگرهای تاشو و در ادامه، گوشی‌های تاشو خواهند بود. پس از اینکه سامسونگ اولین گوشی تاشو خود را به نمایش گذاشت و هواوی نیز اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ یک گوشی تاشو عرضه می‌کند، حالا نوبت به شرکت چینی اوپو رسیده تا رسما اعلام کند که این شرکت نیز اولین گوشی تاشو خود را به نمایشگاه موبایل بارسلون یا همان MWC خواهد آورد. این خبر توسط مدیر محصول شرکت اوپو در مصاحبه با وب‌سایت آلمانی Tweakers اعلام شد.

جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری و یا تاریخ عرضه این محصول منتشر نشده و این یعنی احتمال دارد که این گوشی تنها یک پروتوتایپ باشد و برای فروش عرضه نشود. اما در هر صورت می‌دانیم که شرکت اوپو علاقه‌مند به تولید گوشی‌های خمیده و تاشو است و در سال‌های اخیر نیز طراحی‌های این شرکت برای این دسته از گوشی‌ها منتشر شده است. حتی در یک مقطع شرکت اوپو یک طراحی را پتنت کرد که نمایشگر به وسیله تا شدن و باز شدن، می‌توانست سه برابر شود.

در کنار شرکت‌های سامسونگ با نمایشگر Infinity Flex و هواوی که قرار است یک گوشی تاشو معرفی کند، شرکت‌های لنوو و شیائومی نیز وعده عرضه گوشی‌های تاشو را داده‌اند. نکته مهم‌تر اینجاست که گوگل نیز رسما اندروید را برای استفاده از نمایشگرهای تاشو بهینه کرده است.

فرقی ندارد که گوشی‌های تاشو قرار است یک ترند جدید باشند و در آینده شاهد این نوع گوشی‌ها باشیم یا صرفا موضوعی است که پس از مدتی فراموش می‌شود؛ در نهایت، دیدن چنین تکنولوژی و گوشی‌هایی در سال ۲۰۱۹، هیجان‌انگیزترین محصولی است که منتظر آن هستیم. در این بین خبر اینکه اوپو نیز وارد این بازی می‌شود، اهمیت زیادی دارد. این شرکت به ساخت گوشی‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه مشهور است و اگر بتواند چنین محصولی را با رده قیمتی پایین‌تر نسبت به رقبا عرضه کند، این بازار داغ‌تر از هر زمان دیگری می‌شود. شما درباره این موضوع چه فکر می‌کنید؟ آیا ایده گوشی‌های تاشو را به گوشی‌های معمولی کنونی ترجیح می‌دهید؟

منبع: TheVerge

The post اوپو نیز در ماه فوریه یک گوشی تاشو معرفی خواهد کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا