اخبار کسب و کار

وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن به زودی معرفی خواهد شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت وان پلاس از زمان گوشی ۳T که برای عرضه نسخه خاص آن با شرکت Colette همکاری کرد، به عرضه نسخه‌های خاص از گوشی‌های خود مشهور است. علاوه بر گوشی ۳T، این شرکت گوشی وان پلاس ۵ نسخه JCC+، وان پلاس ۵T نسخه جنگ ستارگان و وان پلاس ۶ نسخه مخصوص فیلم انتقام جویان Infinity War را عرضه کرد. حالا به نظر می‌رسد برای گوشی وان پلاس ۶T این شرکت قصد همکاری با شرکت خودروسازی مک‌لارن را دارد.

طبق اعلام وان پلاس، گوشی وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن، از تاریخ ۲۰ آذر ماه عرضه خواهد شد.

دانلود

  • mp4

Pete Lau، مدیرعامل وان پلاس درباره این همکاری می‌گوید: «هر دو شرکت با این رویا به وجود آمده‌اند تا چیز ویژه‌ای را خلق کنند». آقای Zak Brown، مدیرعامل شرکت مک‌لارن نیز اضافه کرده است که «سرعت و قدرت» دو ارزشی هستند که هر دو شرکت در آن مشترک هستند. وی همچنین درباره این همکاری چند جمله کلیشه همیشگی مثل «روح پیشگام» و «زمینه های جدید برای ایده های نوآورانه و تکنولوژی» بیان کرد.

این گوشی انتظار می‌رود که در بدنه خود رنگ گرادیانت نارجی داشته باشد. با این ترکیب رنگی، بیشتر یاد اولین خودروی مسابقه‌ای که بروس مک‌لارن در خیابان مونت کارلو و پیست گرند پریکس در کشور مراکش و در سال ۱۹۶۶ رانده بود می‌افتیم. وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن احتمالا در تعداد کم تولید خواهد شد. از نظر مشخصات سخت‌افزاری نیز این گوشی با دیگر نسخه‌های وان پلاس ۶T تفاوتی ندارد و این یعنی همچنان پردازنده اسنپدراگن ۸۴۵، شش یا هشت گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی در این گوشی حاضر خواهد بود.

احتمالا در رابط کاربری این گوشی نیز ردپای مک‌لارن را هم خواهیم دید و تم مک‌لارن رو این گوشی نصب شده باشد اما به طور کلی همان Oxygen OS روی این گوشی نصب خواهد بود و مثل دیگر نسخه‌های وان پلاس ۶T بروزرسانی‌ها را دریافت خواهد کرد. شما درباره این اقدام وان پلاس چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post وان پلاس ۶T نسخه مک‌لارن به زودی معرفی خواهد شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا