اخبار کسب و کار

اولین بنچمارک گلکسی M10 سامسونگ منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی قبل، نخستین بنچمارک غیر رسمی گوشی میان‌رده گلکسی M10 منتشر و سپس از سایت Geekbench حذف شد. در این بنچمارک از این گوشی تحت عنوان مدل SM-M105F یاد شده که طبق گزارش‌های منتشر شده، نام نهایی آن به احتمال زیادی گلکسی M10 خواهد بود.

طبق این بنچمارک، گوشی مذکور از تراشه اگزینوس ۷۸۷۰ و ۳ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد و مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو است. با توجه به این مشخصات، به‌نظر می‌رسد گلکسی M10 می‌تواند توجه کاربران علاقمند به گوشی‌های پایین‌رده را جلب کند.

سری گوشی‌های گلکسی M قرار است جایگزین سری گوشی‌های گلکسی On شوند و بر اساس جدیدترین اخبار، تمام آن‌ها از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند. هدف سامسونگ از ارائه این سری گوشی‌ها، حضور بیشتر در برخی از کشورهای در حال توسعه خاورمیانه، آسیا و آفریقا است.

هدف سامسونگ از ارائه این سری گوشی‌ها، حضور بیشتر در برخی از کشورهای در حال توسعه خاورمیانه، آسیا و آفریقا است.

این سری گوشی‌ها متشکل از سه گوشی گلکسی M10 (SM-M105)، گلکسی M20 (SM-M205) و گلکسی M30 (SM-M305) خواهد بود که هرکدام از آن‌ها بخشی از بازار را هدف گرفته‌اند. مدل M10 از دو ظرفیت ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، مدل M20 از دو ظرفیت ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی و در نهایت مدل M30 از دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره می‌برد. هر سه گوشی، در رنگ‌های آبی و خاکستری تیره عرضه خواهند شد.

منبع: GSM Arena

The post اولین بنچمارک گلکسی M10 سامسونگ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا