اخبار کسب و کار

نت‌فلیکس پخش انحصاری Neon Genesis Evangelion را به‌دست می‌گیرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

انیمه‌ی بزرگ و معروف Neon Genesis Evangelion قرار است برای اولین بار به یک سرویس استریم ویدیو بیاید؛ آن هم نه هر سرویس و شبکه‌ای. شرکت نت‌فلیکس خبر داده است که از این پس به صورت انحصاری پخش و استریم انیمه‌ی Neon Genesis Evangelion و فیلم‌های این مجموعه‌ی انیمه‌ای را به دست خواهد گرفت.

شرکت نت‌فلیکس که چند وقتی است به ساخت و پخش انیمه روی آورده و می‌خواهد در این حوزه هم اسم و رسمی برای خود پیدا کند، بدون شک با در اختیار داشتن حق پخش Neon Genesis Evangelion، آن هم به صورت انحصاری، جلوتر از رقبای خود قرار خواهد گرفت. نت‌فلیکس اخیرا انیمه‌های شگفت‌انگیزی مثل Devilman Crybaby یا Aggretsuko را به صورت انحصاری پخش کرده است. با این حال، پخش Neon Genesis Evangelion نت‌فلیکس را چند سطح بالاتر می‌برد.

تا به امروز هیچ راهی برای استریم انیمه‌ی Evangelion وجود نداشت و تنها راه دیدن این انیمه، خرید نسخه‌های خانگی آن بوده است.

انیمه‌ی Neon Genesis Evangelion بین سال‌های ۱۹۹۵ و ۱۹۹۶ در بیست و شش قسمت پخش شد. این انیمه زمین را در آینده‌ای نزدیک به تصویر می‌کشد که در پی حملاتی بزرگ، صدمه دیده و تغییر پیدا کرده است. از طرفی موجودات مکانیکی و بزرگی به انسان‌ها حمله کرده‌اند و قصد دارند نژاد انسان را منقرض کنند. در این میان، یک گروه ویژه با استفاده از زره‌های رباتیک خود با این موجودات مبارزه می‌کنند.

با این حال، شاید بتوان گفت که قصه و اتفاقات این انیمه در واقع وسیله‌ای برای طرح و بحث درباره‌ی ایدئولوژی‌‌های مختلفی است؛ فلسفه‌هایی مثل تعریف انسان و هویت و بررسی نقش تکنولوژی در تغییر جریان و پیشرفت حیات.

انیمه Neon Genesis Evangelion

در کنار ۲۶ قسمت اصلی این انیمه، دو فیلم Neon Genesis Evangelion به نام‌های Death and Rebirth و The End of Evangelion هم در نت‌فلیکس پخش خواهند شد.

نت‌فلکیس گفته است که انیمه‌ی Neon Genesis Evangelion و دو فیلم آن در بهار سال آینده از این سرویس قابل تماشا خواهند بود.

می‌توانید در ادامه تریلری که نت‌فلیکس از انیمه منتشر کرده است را ببینید.

دانلود

  • mp4

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نت‌فلیکس پخش انحصاری Neon Genesis Evangelion را به‌دست می‌گیرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا