اخبار کسب و کار

بتا بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 از امروز آغاز می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

همانطور که دیروز خبر داده بودیم، قرار است به زودی بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 در قالب یک نسخه‌ی آزمایشی (بتا) در دسترس بازی‌کننده‌ها قرار بگیرد. راک‌استار گیمز خبر داده است که بخش Red Dead Online از امروز به صورت چند موج در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

راک‌استار گیمز می‌گوید که بخش چند نفره‌ی Red Dead Redemption 2 را به جای اینکه با در نظر گرفتن جی‌تی‌ای ۵ بسازد، با نگاه به بخش چند نفره‌ی Red Dead Redemption ساخته است. با این حال، طبق گفته‌ی راک‌استار آن‌ها از آموخته‌های خود از بخش آنلاین جی‌تی‌ای در طراحی و ساخت Red Dead Online استفاده کرده‌اند و بخشی کاملا جدید بر پایه‌ی بازی جدیدشان ساخته‌اند.

قرار است Red Dead Online نقشه‌ی بزرگ، پرجزییات و زنده‌ی بازی Red Dead Redemption 2 را به دنیایی آنلاین تبدیل کند.

طبق انتظاراتی که داریم، قرار است Red Dead Online نقشه‌ی بزرگ، پرجزییات و زنده‌ی بازی Red Dead Redemption 2 را به دنیایی آنلاین تبدیل کند؛ دنیایی که بازی‌کننده‌های مختلفی را کنار یکدیگر قرار می‌دهد. می‌توان در Red Dead Online شخصیت اصلی خود را ساخت و قدرت‌های او را با توجه به سبک و سیاق هر بازی‌کننده، انتخاب و تنظیم کرد. مثل بخش آنلاین جی‌تی‌ای در Red Dead Online هم با مجموعه‌ای مراحل مواجه خواهیم شد که چه به صورت چند نفره و چه به صورت تک نفره قابل بازی هستند.

نسخه‌ی آزمایشی Red Dead Online اولین قدم راک‌استار در راه اندازی دنیای آنلاین بازی جدیدش است. راک‌استار گیمز از گیمرها خواسته است که در طول بتای این بخش آنلاین، مشکلات را گزارش دهند و هم‌چنین از ایده‌های خود برای بهتر شدن بازی بگویند. راک‌استار گفته است که می‌خواهند عرضه‌ی نهایی و رسمی Red Dead Online به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و در همین راستا، از گیمرها می‌خواهد که کنار آن‌ها برای بهتر شدن این بخش تلاش کنند.

دسترسی به بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 به این صورت خواهد بود:

  • روز ۲۷ نوامبر: همه‌ی کسانی که نسخه‌ی Ultimate Edition را خریداری کرده‌اند.
  • روز ۲۸ نوامبر: تمام افرادی که در روز ۲۶ اکتبر بازی را شروع کرده‌اند.
  • روز ۲۹ نوامبر: تمام کسانی که بین روز ۲۶ اکتبر تا ۲۹ اکتبر بازی را شروع کرده‌اند.
  • روز ۳۰ نوامبر: همه‌ی خریداران بازی.

هدف از دسته بندی بازی‌کننده‌ها، آماده کردن سرورها و افزایش تدریجی تعداد بازی‌کننده‌ها برای تست سرورها است.

برای دسترسی به بخش آنلاین بازی، از منوی اصلی Red Dead Redemption 2 باید گزینه‌ی Online را انتخاب کنید.

منبع: RockstarGames

The post بتا بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 از امروز آغاز می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا