اخبار کسب و کار

بتلفیلد ۵ کمتر از نصف بتلفیلد ۱ فروخته است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

یک هفته از عرضه‌ی رسمی جدیدترین شماره از مجموعه بازی‌های «بتلفیلد» (Battlefield) می‌گذرد. البته الکترونیک آرتز چند وقتی است که در قالب نسخه‌های گران‌تر، بازی‌های خود را زودتر به برخی خریداران تحویل می‌دهد. با این حال، می‌توانیم کم و بیش بگوییم که در حال حاضر یک هفته از عرضه‌ی رسمی بازی Battlefield V گذشته است؛ طوری که بازی در لیست فروش هفته‌ی گذشته‌ی قرار گرفته. بتلفیلد ۵ در هفته‌ی اول فروش خود، کمتر از نصف فروش هفته‌ی اول شماره‌ی قبلی این مجموعه فروخته است.

فروش بتلفیلد ۵ در پنج روز از نصف فروش بتلفیلد ۱ در سه روز کمتر است.

البته احتمالا مثل همیشه می‌دانید که فقط درباره‌ی نسخه‌های فیزیکی و دیسکی بازی و آن‌هایی که در فروشگاه‌های انگلستان به فروش رسیده‌اند، صحبت می‌کنیم؛ یعنی نسخه‌های دیجیتال بازی در این آمار محاسبه نشده‌اند.

با این حال، آمار فروش بتلفیلد ۵ چندان هم جذاب نیست؛ مخصوصا اگر این موضوع را در نظر بگیریم که بتلفیلد ۱ در هفته‌ی اول فروش خود، در روز جمعه عرضه شده بود، در حالی که بتلفیلد ۵ در روز سه شنبه عرضه شده است. یعنی فروش بتلفیلد ۵ در پنج روز از نصف فروش بتلفیلد ۱ در سه روز کمتر است.

نقدها و نمرات بازی هم چندان چنگی به دل نمی‌زنند. منتقدان گفته‌اند که بتلفیلد ۵ بهترین بازی چند نفره‌ای است که تا به حال در مجموعه‌ی بتلفیلد ساخته شده، ولی در حال حاضر آن‌قدر مشکل دارد که برای درست شدن بازی باید حداقل چند ماهی صبر کنیم.

لیست کامل پرفروش‌ترین بازی‌های هفته‌ی گذشته از این قرار است:

  1. FIFA 19
  2. Call of Duty: Black Ops IIII
  3. Red Dead Redemption 2
  4. Battlefield V
  5. Forza Horizon 4
  6. Marvel’s Spider-Man
  7. Fallout 76
  8. Pokémon: Let’s Go Pikachu
  9. Spyro Reignited Trilogy
  10. Mario Kart 8 Deluxe

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بتلفیلد ۵ کمتر از نصف بتلفیلد ۱ فروخته است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا