اخبار کسب و کار

بنچمارک منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در روزهای اخیر، حجم اخبار مربوط به گلکسی اس ۱۰ سامسونگ تا حد زیادی افزایش یافته است و به لطف این اخبار، در حال حاضر می‌توانیم به تعداد زیادی از مشخصات این گوشی‌ها اشاره کنیم.

ساعاتی قبل، IceUniverse که یکی از مشهورترین افشاکنندگان دنیای تکنولوژی محسوب می‌شود، نتایج بنچمارک یک گوشی هوشمند را منتشر کرده که به گفته او، مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس است. شماره مدل این گوشی SM-G975F است که با اخباری که پیش از این در رابطه با مدل پلاس گلکسی اس ۱۰ منتشر شده، مطابقت دارد. در بنچمارک آنتوتو که یکی از محبوب‌ترین ابزار بنچمارک محسوب می‌شود، این گوشی موفق شده امتیاز فوق‌العاده ۳۲۵۰۷۶ را ثبت کند.

اگرچه این امتیاز اندکی پایین‌تر از امتیاز ۳۵۸۰۹۱ آیفون XS است و با امتیاز ۵۶۶۰۹۱ آیپد جدید فاصله بسیار زیادی دارد، ولی در مقایسه با دیگر گوشی‌های اندرویدی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در حقیقت، در بنچمارک آنتوتو، در بین گوشی‌های اندرویدی میت ۲۰ پرو با داشتن امتیاز ۳۰۹۶۲۸ رتبه‌ی اول را از آن خود کرده است.

طبق این آزمایش، گجت موردنظر از تراشه اگزینوس ۹۸۲۰، شش گیگابایت حافظه رم و نمایشگر مجهز به رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ بهره می‌برد. پردازنده گرافیکی این گوشی Mali-G76 است و سیستم‌عامل آن هم اندروید پای بوده است.

با توجه به این موارد ذکر شده، این بنچمارک نشان می‌دهد گلکسی اس ۱۰ پلاس مبتنی بر اگزینوس، یک گوشی بسیار قدرتمند است. البته باید بگوییم که شاید مدل مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ از این هم سریع‌تر باشد، زیرا این تراشه در یک بنچمارک آنتوتو موفق به اخذ امتیاز ۳۶۲۲۹۲ شده است. با توجه به اینکه در آمریکا این گوشی مبتنی بر جدیدترین تراشه کوالکام خواهد بود، این نشان می‌دهد که سامسونگ برای کم کردن فاصله بین این دو تراشه، باید به‌شدت تلاش کند.

البته مطابق معمول باید خاطرنشان کنیم که این بنچمارک‌های غیر رسمی را نباید چندان جدی گرفت، زیرا شاید این نتایج دستکاری شده باشد. در هر صورت، با توجه به افزایش سرعت انتشار اطلاعات، به‌زودی اخبار موثق‌تری در رابطه با گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ منتشر خواهد شد.

منبع: Phone Arena

The post بنچمارک منتسب به گلکسی اس ۱۰ پلاس منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا