اخبار کسب و کار

بازی Sword & Sworcery برای اولین بار روی یک کنسول عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت بازی‌سازی Capybara Games و استودیوی بازی‌سازی Superbrothers خبر از عرضه‌ی بهترین ساخته‌ی خود روی کنسول پرتابل نینتندو داده‌اند. بازی Superbrothers: Sword & Sworcery EP قرار است هفته‌ی آینده روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

هفت سالی از عرضه‌ی عرضه‌ی بازی Sword & Sworcery روی سیستم عامل iOS اپل می‌گذرد و در این مدت زمان، بازی روی کامپیوتر و اندروید هم عرضه شده است. با این حال، برای اولین بار است که شاهد عرضه‌ی این بازی مستقل روی یک کنسول بازی هستیم. البته نینتندو سوییچ بی‌شباهت به یک دستگاه موبایل با صفحه‌ای لمسی و بزرگ نیست و بازی Sword & Sworcery به خوبی روی این کنسول جواب می‌دهد.

بازی Sword & Sworcery کم عجیب نیست؛ بازی برخی اوقات سبک و سیاق بازی‌های ماجرایی اشاره و کلیک را به خود می‌گیرد، برخی اوقات شبیه به نقش‌آفرینی‌های تاکتیکی و نوبتی می‌شود و هر از گاهی هم شبیه به یک آلبوم موسیقی رفتار می‌کند. در بازی معما حل می‌کنید، پای صحبت شخصیت‌های مختلف بازی می‌نشینید و برخی اوقات هم مبارزه می‌کنید. تمام مدت هم مشغول شنیدن موسیقی شگفت‌انگیز و خاص بازی هستید.

خبر عرضه‌ی بازی Sword & Sworcery روی نینتندو سوییچ را چند ماه پیش شنیدیم. در آن زمان، کریس پیوتروسکی، کارگردان بازی، گفت که قابلیت توییت کردن دیالوگ‌های بازی را از نسخه‌ی سوییچ حذف خواهند کرد. دلیل این حرکت هم از سوی کارگردان بازی، به این شکل بیان شده بود: «زمانی که سال‌ها پیش بازی را عرضه کردیم، توییتر باحال و خوب و سرگرم کننده بود، امروزه، در سال ۲۰۱۸، توییتر چاهی پر از فاضلاب سمی است و هیچ کاری با آن نداریم.»

بازی Sword & Sworcery

دیالوگ‌های بازی به صورت جمله‌هایی با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر نوشته شده بودند؛ یعنی دقیقا با در نظر گرفتن ساختار توییتر. با این حال، امروزه حتی خود توییتر هم قانون ۱۴۰ کاراکترش را زیر پا گذاشته است و روز به روز هم وضعیت نا‌به‌سامان‌تری پیدا می‌کند.

ویدیویی عجیب به مناسبت عرضه‌ی بازی Sword & Sworcery روی نینتندو سوییچ منتشر شده است که می‌توانید آن را در ادامه ببینید. بازی قیمتی ۱۰ دلاری خواهد داشت.

دانلود

  • mp4

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی Sword & Sworcery برای اولین بار روی یک کنسول عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا