اخبار کسب و کار

عکس‌های جدید پیکسل ۳ لایت در کنار دیگر گوشی‌ها منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

دوباره گوگل قصد معرفی یک گوشی جدید دارد و عکس‌ها و اخبار مختلف از این گوشی منتشر می‌شود. اگر به یاد داشته باشید، می‌توانیم پیکسل ۳ را بدترین راز دنیای تکنولوژی بدانیم چرا که این گوشی پیش از معرفی، حتی به فروش هم رسید. حال نوبت به نسخه میان‌رده از این گوشی یا همان پیکسل ۳ لایت رسیده تا اطلاعات جدید آن مدام منتشر شود. این گوشی که با اسم کد Sargo شناخته می‌شود، بار دیگر در تصاویر جدید دیده می‌شود و این بار آن را در کنار گوشی‌های دیگری مثل آیفون XR می‌بینیم.

این عکس‌ها توسط Wysla.com منتشر شده و پیکسل ۳ لایت را در کنار چند گوشی دیگر نشان می‌دهد تا ببینیم پیکسل مقرون به صرفه، چه اندازه‌ای خواهد داشت. قبل از هرچیز ، این گوشی در کنار نسل اول پیکسل با نمایشگر ۵ اینچی دیده می‌شود و همانطور که شاهد هستید، اندازه پیکسل ۳ لایت با پیکسل نسل اول تقریبا برابر است.

دو عکس دیگر شامل پیکسل ۳ لایت در کنار پیکسل ۳ اکس‌ال می‌شود. طبیعی است که پیکسل ۳ اکس‌ال با نمایشگر ۶.۴ اینچی، بزرگ‌تر از پیکسل ۳ لایت به نظر برسد. همچنین با عکسی که از پشت این دو گوشی منتشر شده، به نظر می‌رسد در ساخت پیکسل ۳ لایت کاملا از پلاستیک استفاده شده و خبری از شیشه و فلز نیست. البته باید تا زمان معرفی صبر کنیم تا این موضوع تایید شود.

در باقی عکس‌ها، این گوشی را کنار چند آیفون می‌بینیم که شاید هیجان انگیزترین آن‌ها، مقایسه پیکسل ۳ لایت با آیفون XR باشد. اگرچه آیفون XR از نظر قیمتی از پیکسل ۳ لایت گران‌تر خواهد بود اما احتمالا یکی از اصلی‌ترین رقبای پیکسل ۳ لایت به حساب می‌آید. همچنین می‌توانید پیکسل ۳ لایت را در مقایسه با آیفون ۵S و آیفون XS هم ببینید.

به جز این عکس‌ها، اطلاعات دیگری از این گوشی منتشر نشده و احتمالا باید فردا یا پسفردا منتظر مشخصات سخت‌افزاری دقیق این گوشی باشیم. چیزی که تا الان حدس می‌زنیم، استفاده از پردازنده اسنپدراگن ۶۷۰ در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین این گوشی نیز با دوربین پیکسل ۳ یکی بوده و احتمالا عکس‌های ثبت شده توسط هر دو گوشی نیز یکسان باشد. در مورد قیمت و زمان عرضه نیز هنوز اطلاعی در دسترس نیست. شما درباره پیکسل ۳ لایت چه فکر می‌کنید؟

منبع: ۹To5Google

The post عکس‌های جدید پیکسل ۳ لایت در کنار دیگر گوشی‌ها منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا