اخبار کسب و کار

[رپورتاژ آگهی] همه چيز درباره تفاوت‌های پودر لباسشويی با مايع لباسشویی

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

این روزها وقتی برای خرید شوینده به فروشگاه‌های بزرگ سر می زنیم با قفسه ای متنوع از مارک‎های مختلف شوینده مواجه می شویم که در رقابتی تنگاتنگ با یکدیگر انتخاب را برای مشتریان سخت می‌کنند. برای شستن لباس‌ها اگر چشم را روی تنوع مارک‌ها ببندیم دو انتخاب کلی داریم. یا باید از پودر لباس‌شویی استفاده کنیم و یا از مایع لباس‌شویی. شاید طبق سنت و از دید اقتصادی، گزینه اول خیلی از خانواده‌ها پودر باشد اما در دنیای امروزی بازار مصرف مایعات لباس‌شویی نیز روز به روز در حال توسعه است.

تفاوت پودر و مایع لباس‌شویی در مصرف

پودرهای لباس‌شویی قدرت پاک کنندگی و لکه بری بالاتری دارند و وقتی با لباس‌های خیلی چرک، ضخیم و لکه‌های سخت مواجه هستیم بهتر است از پودر ماشین استفاده کنیم .بلیچ ماده مهمی در ترکیب شیمیایی پودرهاست که قدرت پاک کنندگی بالای پودر به آن وابسته است. بنابراین برای لباس‌های مشکی و البسه ظریف و رنگ‌های غیر ثابت مناسب نبوده و در این موارد مصرف مایع لباس‌شویی توصیه میشود.

اگر می‌خواهید در شستشوی لباس‌های رنگی و یا گلدار از پودر شوینده استفاده کنید برای حفظ رنگ و درخشش لباس‌های رنگی، می‌توانید پودرهای شوینده بدون سفید کننده (بلیچ) را به کار گیرید. ولی برای پارچه‌های لطیف و معمولی و شستشوهای روزانه با چرک‌های کم، استفاده از مایعات لباس‌شویی برای محافظت از بافت پارچه مطمین تر است. مخصوصا اگر دنبال یک شوینده برای شستشوی عادی لباس‌ها هستید بهترین انتخاب مایع لباس‌شویی است. مزیت دیگر شوینده مایع این است که به سرعت در آب حل می‌شود و به صورت یکسان در تمام سطح لباس گسترش می‌یابد

در ایران اولین بار برند تاژ مایع لباس‌شویی تاژ را با فرمول مخصوص، درخشان‌کنندگی و پاک‌کنندگی قوی به بازار عرضه کرد. مایع لباس‌شویی تاژ علاوه بر حفظ دوام پارچه با کف کنترل شده از آسیب دیدن ماشین لباس‌شویی نیز جلوگیری می‌کند

مشکین شوی تاژ علاوه بر مراقبت از بافت پارچه، از بور شدن رنگ‌های تیره و مشکی جلوگیری نموده و باعث نرمی و لطافت پارچه شده و از ایجاد لکه سفید روی پارچه مشکی و تیره جلوگیری می نماید.

مایع لباس‌شویی رنگین تاژ هم علاوه بر مراقبت از پارچه مانع از انتقال رنگ در فرایند شستشو میباشد فرمولاسیون ویژه این محصول جهت ستشوی لباس‌های رنگی و گلدار به منظور جلوگیری از تداخل رنگ و تثبیت رنگ طراحی شده است که با هر نوع شستشوی ماشینی و دستی سازگاری دارد.

این محتوا جنبه‌ی تبلیغاتی دارد و توسط تاژ تولید شده است. دیجی‌کالا مگ هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال صحت و کیفیت اطلاعات مطرح شده ندارد.

The post [رپورتاژ آگهی] همه چيز درباره تفاوت‌های پودر لباسشويی با مايع لباسشویی appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا