اخبار کسب و کار

بسته‌الحاقی فاینال فانتزی ۱۴ با نام Shadowbringers معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

چند روز پیش در شهر لاس‌وگاس آمریکا مراسم گردهمایی طرفداران فاینال فانتزی ۱۴ (Final Fantasy XIV) برگزار شده بود. در این رویداد، «نائوکی یوشیدا» (کارگردان و تهیه‌کننده) بسته‌الحاقی جدید بازی را با نام Shadowbringers معرفی کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، این بسته قرار است محتویات زیادی را به بازی اصلی اضافه کند که در بخش زیر نگاهی به آن‌ها خواهیم انداخت.

Shadowbringers اوایل تابستان سال ۲۰۱۹ منتشر می‌شود

بالاخره با عرضه Shadowbringers می‌توانیم شاهد به‌روزرسانی ۵.۰ بازی باشیم. در این بسته الحاقی، بازی‌کنندگان می‌توانند با Garlean Empire مبارزه کنند و بخش داستانی بازی را از ابتدا تجربه نمایند. علاوه بر این، قرار است تعداد زیادی Job هم در قالب این بسته به بازی اضافه شود. حداکثر میزان سطح بازیکنان هم از ۷۰ به ۸۰ افزایش می‌یابد. همانند سایر محتوای جانبی بازی، Shadowbringers هم شامل تعدادی محیط جدید، سیاه‌چاله، Beast Tribes و… خواهد بود.

ظهور یک قهرمان جدید

در قسمتی از تریلر به نمایش درآمده شخصیت Thancred را مشاهده کردیم که یک Gunblade را همراه خود داشت. Thancred یکی از شخصیت‌های غیرقابل‌بازی (NPC) مهم داستان به حساب می‌آید و سلاحی که او به همراه داشت دقیقا مشابه سایر اسلحه‌هایی بود که در بازی‌های فاینال‌فانتزی دیده بودیم. ممکن است که او هم جزو Jobهایی باشد که قرار است در این بسته‌الحاقی به بازی اضافه شود.

اضافه شدن حالت نیوگیم ‌پلاس

نیوگیم پلاس این امکان را به شما می‌دهد که بخش داستانی فاینال فانتزی ۱۴ را بدون اینکه کاراکتر جدیدی بسازید، از ابتدا آغاز کنید. در این حالت می‌توانید تمام مراحل اصلی داستان و Job Quest ها را در سطوح بالاتر و با دشمنانی جان‌سخت‌تر بازی کنید.

بازگشت کلاس Blue Mage

فاینال فانتزی 14

کلاس Blue Mage یکی از قدیمی‌ترین Jobهای فاینال‌فانتزی است و برای اولین بار در قسمت پنجم مجموعه آن را دیدیم. این جادو را همیشه باید از هیولاها یاد می‌گرفتید و این بازی هم از این قاعده مستثنی نیست. شاید جالب باشد که بدانید این Job برخلاف سایرین به هیچ کلاسی متصل نیست.

این قابلیت قرار است در به‌روزرسانی ۴.۵ به بازی اضافه شود. همچنین در این نسخه حداکثر میزان سطح یک بازیکن به ۵۰ افزایش می‌یابد؛ قرار است این عدد در به‌روزرسانی‌های آینده بیشتر هم شود.

منتظر یک نژاد جدید باشید

فاینال فانتزی 14

از زمان انتشار فاینال فانتزی ۱۴ هواداران خواستار اضافه شدن نژاد Viera به بازی بوده‌‌اند. در طول مراسم، یوشیدا یک پیراهن بر تن کرده بود که خرگوش معروف باگز بانی همراه با یک موتور سیکلت روی آن دیده می‌شد. پس از اعلام خبر اضافه شدن یک نژاد جدید هم دوربین روی پیراهن یوشیدا زوم کرد. این اتفاق و پیراهن یوشیدا ناخودآگاه ما را به یاد مردم نژاد Viera می‌اندازد.

یوشیدا در ادامه اعلام کرد که این ممکن است آخرین نژاد بازی باشد و همین موضوع کار را برای آن‌ها دشوار کرده.

بازی‌کنان می‌توانند بین دنیاهای مختلف جابه‌جا شوند

اگر یکی از دوستانتان روی سرورهای متفاوتی مشغول به تجربه بازی باشد، می‌توانید به راحتی نزد آن‌ها بروید. البته گفتنی است که در این بین باید دیتاسنتر (مرکز داده) یکسانی داشته باشید.

از بین سه شهر اصلی بازی (Ul’dah، New Gridania و Limsa Lominsa) قادر هستید به دنیاهای دیگر سفر کنید. با وجود محدودیت دیتاسنتر، این امکان برای افرادی که با دوستان خود بازی می‌کنند بسیار مفید است.

می‌توانید انیمیشن رونمایی بازی را در ادامه ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بسته‌الحاقی فاینال فانتزی ۱۴ با نام Shadowbringers معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا