اخبار کسب و کار

اولین تیزر «شیرشاه» جدید منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت والت دیزنی اولین تیزر فیلم سینمایی لایو اکشن شیرشاه را منتشر کرده است. شیرشاه در میان انیمیشن‌های محبوب والت دیزنی جایگاهی ویژه دارد و در زمان اکران خود در سال ۱۹۹۴ پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین فیلم سال شد.
ساخت نسخه لایو اکشن این انیمیشن پرطرفدار به عهده جان فاورو است که پیش از این ساخت نسخه لایو اکشن فیلم کتاب جنگل را در سال ۲۰۱۶ برعهده داشت.

در تیزر شیرشاه جدید که قرار است تابستان سال آینده اکران شود صدای آشنای جیمز ارل جونز را روی تصاویر می‌شنویم که در فیلم سال ۱۹۹۴ نقش پادشاه موفاسا را ایفا می‌کرد.

جیمز ارل جونز، بیانسه، جان اولیور، چویتل اجیوفور، دونالد گلاور و ست روگن تعدادی از نقش‌های کلیدی این اثر را برعهده دارند.
اولین تیزر منتشر شده از فیلم در فضای مجازی تا حدود زیادی بازخوردهای مثبت داشت. اساسا بازسازی لایواکشن انیمیشن‌های محبوب دیزنی برای بسیاری از مخاطبان که خاطره‌های زیادی از این انیمیشن‌ها دارند حساسیت برانگیزند. دیزنی در سال‌های گذشته با ساخت آثاری چون کتاب جنگل یا دیو و دلبر نشان داده از ساخت نسخه‌های لایو اکشن انیمیشن‌های کلاسیکش استقبال می‌کند و مخاطبان هم نسبت به این آثار واکنش مثبتی نشان داده‌اند.
با این وجود در مواردی مثل انتشار تیزر فیلم سینمایی علاالدین که قرار است بازسازی انیمیشن سال ۱۹۹۲ دیزنی باشد با برخی واکنش‌های منفی مخاطبانی همراه بود که معتقد بودند تصاویر تیزر نشان می‌دهد بازسازی آنقدرها هم به اثر اصلی وفادار نمانده است.
درباره شیرشاه اما بخشی از واکنش‌های مثبت به دلیل همین وفاداری ایجاد شده. در تیزر این اثر جدید که قرار است تابستان سال آینده اکران شود صدای آشنای جیمز ارل جونز را روی تصاویر می‌شنویم که در شیرشاه سال ۱۹۹۴ نقش پادشاه موفاسا را ایفا می‌کرد.
همچنین از سایر وجوه تیزر جدید به نظر می‌رسد که شیرشاه جدید قرار است همان خطوط داستانی انیمیشن قدیمی را دنبال کند.

دانلود

  • mp4

The post اولین تیزر «شیرشاه» جدید منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا