اخبار کسب و کار

گوشی آنر ۱۰ لایت معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت هواوی برند آنر را برای این ساعت تا بتواند کاربران جوان و آنلاین دنیای تکنولوژی را به سمت خود جذب کند و در تازه‌ترین تلاش، این شرکت گوشی آنر ۱۰ لایت را معرفی کرده است. Honor 10 Lite نمایشگری ۶.۲۱ اینچی با پردازنده Kirin 710 دارد که از GPU Turbo 2.0 نیز پشتیبانی می‌کند. بزرگ‌ترین ویژگی این گوشی اما، بخش پشتی آن است که در دو رنگ جذاب آبی و قرمز طراحی شده است.

آنر ۱۰ لایت را به سختی می‌توان گوشی متفاوتی از آنر ۸X دانست. پردازنده ۱۲ نانومتری ساخت شرکت HiSilicon در کنار چهار یا شش گیگابایت حافظه رم همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی، با گوشی آنر ۸X برابر است. دوربین اصلی دستگاه نیز یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی همراه با لنزی با دیافراگم f/1.8 دارد و در کنار آن دوربین دوم دو مگاپیکسلی برای سنجش عمق میدان، به کار رفته است.

ویژگی هیجان انگیز در بخش عکاسی، در دوربین دوم این گوشی دیده می‌شود که سنسوری ۲۴ مگاپیکسلی دارد. این دوربین می‌تواند با استفاده از ترکیب پیکسل‌ها، به اندازه ۱.۸ میکرومتر پیکسل برسد که برای یک دوربین موبایلی بسیار بزرگ است. همچنین این دوربین می‌تواند هشت حالت مختلف برای نوردهی استودیویی به کاربر را به صورت نرم‌افزاری شبیه‌سازی کند. همچنین دوربین سلفی این گوشی می‌تواند به مرور زمان، تنظیمات دلخواه شما را به خاطر بسپارد و عکس‌هایی بهتر به کمک هوش مصنوعی، ثبت کند.

ما همچنان در سال ۲۰۱۸ هستیم و شرکت‌ها با استفاده از کلمه AI سعی در بازاریابی دارند. در حالت عکاسی پرتره می‌توانید با کمک AI، فرم صورت، رنگ و حتی نورپردازی اطراف را باب میل‌تان تغییر دهید. تغییر اندازه و رنگ چشم نیز در این حالت امکان پذیر است و حتی می‌توانید دندان‌های خود را هم سفید کنید! چه چیزی بهتر از یک سلفی با گوشی هوشمند که می‌تواند عکسی را ثبت کند که شبیه شما نیست؟!

دیگر مشخصات گوشی، شامل باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپری و رابط کاربری EMUI 9 بر پایه اندروید پای می‌شود. این یعنی ویژگی‌هایی مثل Adaptive Battery و Adaptive Brightness و همچنین Android Dashboard در این گوشی حاضر خواهند بود که از ویژگی‌های مهم اندروید پای به شمار می‌آید.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، گرادیانت آبی و گرادیانت قرمز عرضه خواهد شد. همچنین آنر ۱۰ لایت در سه نسخه با حافظه رم ۴ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی، همراه با دو نسخه دیگر با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. قیمت این نسخه‌ها نیز به ترتیب ۲۰۰ دلار برای مدل پایه، ۲۴۵ و ۲۷۵ دلار برای دیگر مدل‌ها، تعیین شده است.

آنر ۱۰ لایت از همین حالا برای فروش عرضه شده است و از فردا در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت. امیدواریم این گوشی مقرون به صرفه، راه خود را به بازار کشور ما نیز پیدا کند. شما درباره آنر ۱۰ لایت چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post گوشی آنر ۱۰ لایت معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا