اخبار کسب و کار

نخستین بنچمارک گوشی گلکسی M2 سامسونگ منتشر شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اولین بنچمارک مربوط به یکی از گوشی‌های سری گلکسی M سامسونگ در سایت گیک‌بنچ منتشر شد. در این بنچمارک، از این گوشی تحت عنوان SM-M205F یاد شده که نام نهایی آن، گلکسی M2 خواهد بود.

قلب تپنده گوشی گلکسی M2 تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ است که در تعدادی از گوشی‌های ۲۰۱۸ سری گلکسی A از جمله مدل ۲۰۱۸ گلکسی A7 مورد استفاده قرار گرفته است. گوشی آزمایش شده در این بنچمارک، از ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد ولی احتمالا شاهد عرضه مدل مجهز به ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم خواهیم بود.

طبق گزارش‌هایی که منتشر شده بود، انتظار داشتیم که این گوشی از تراشه ضعیف‌تری بهره ببرد. به‌عنوان مثال، از دیگر گوشی‌های پایین‌رده این شرکت می‌توانیم به گلکسی J2 Core اشاره کنیم که از تراشه اگزینوس ۷۵۷۰ مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای بهره می‌برد. حتی گوشی گلکسی J6 پلاس هم مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۲۵ است که این تراشه هم از پردازنده ۴ هسته‌ای بهره می‌برد.

اگزینوس ۷۸۸۵ یک تراشه ۱۴ نانومتری است که از دو هسته نسبتا سریع A73 و ۶ هسته A53 بهره می‌برد و در کنار آن پردازنده گرافیکی Mali-G71 قرار دارد. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گوشی قرار است به‌عنوان یک گجت پایین‌رده با قیمت بسیار مناسب عرضه شود ولی تراشه موردنظر، یک تراشه میان‌رده به حساب می‌آید.

منبع: GSM Arena

The post نخستین بنچمارک گوشی گلکسی M2 سامسونگ منتشر شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا