اخبار کسب و کار

سریال Devil May Cry ساخته می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

طبق گزارش وب‌سایت IGN، سریال انیمیشنی «دویل می کرای» (Devil May Cry) در دست ساخت قرار دارد. این مجموعه توسط تهیه‌کننده سریال کسلوانیا یعنی «ادی شنکار» (Adi Shankar) ساخته می‌شود. طبق گفته شنکار، هر دوی این مجموعه‌ها در یک دنیای مشترک تلویزیونی با نام جریان دارند. هنوز هیچ چیزی درباره زمان پخش سریال Devil May Cry و افراد سازنده آن، یا حتی شبکه‌ای که قرار است آن را پخش کند، نمی‌دانیم.

هنوز هیچ چیزی درباره زمان پخش سریال Devil May Cry نمی‌دانیم.

شنکار در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که موفقیت سریال کسلوانیا به ساخت سریال‌های جدید کمک کرده است. فصل دوم سریال کسلوانیا چند وقت پیش بر روی شبکه نت‌فلیکس منتشر شد و توانست عملکرد بی‌نظیری از خود نشان دهد. در واقع استقبال هواداران از این مجموعه به حدی خوب بود که ساخت فصل سوم آن بلافاصله تایید شد. داستان این سریال توسط «وارن الیس» نوشته شده است؛ او پیش از این روی کمیک‌ها و رمان‌هایی مثل Transmetropolitan و The Authority کار کرده بود.

سری Devil May Cry از زمان انتشار اولین قسمت خود موفق شده بیش از ۱۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. شرکت کپ‌کام هم چند ماه پیش قسمت پنجم این مجموعه را معرفی کرد که قرار است در روز ۱۷ اسفند روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر روانه بازار شود.

منبع: Variety

The post سریال Devil May Cry ساخته می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا