اخبار کسب و کار

مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ از ۶ دوربین بهره می‌برد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۱۰ از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برد. ساعاتی قبل، وال استریت ژورنال گزارشی را منتشر کرده که در آن آمده گلکسی اس ۱۰ شامل سه گوشی اصلی و یک گوشی خاص خواهد بود؛ اسم رمز آن X Beyond است و از نمایشگر ۶.۷ اینچی و ۶ دوربین بهره می‌برد و از فناوری ۵G هم پشتیبانی می‌کند.

اندازه نمایشگر سه گوشی اصلی گلکسی اس ۱۰ از ۵.۸ اینچ (اندازه نمایشگر اس ۹) تا ۶.۴ اینچ (کمی بزرگ‌تر از اس ۹ پلاس) خواهد بود و مجموع دوربین‌های آن‌ها هم از ۳ تا ۵ دوربین است. همچنین طبق این گزارش، احتمال ارائه قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس هم وجود دارد که به کاربران این گوشی‌ها اجازه می‌دهد از پنل پشتی آن‌ها برای شارژ مواردی مانند دیگر گوشی‌ها یا هدفون‌ها استفاده کنند؛ مشابه قابلیتی که هواوی میت ۲۰ پرو ارائه می‌دهد.

مدل خاص این مجموعه یعنی Beyond X احتمالا از نمایشگر بسیار بزرگ ۶.۷ اینچی (نوت ۹ مجهز به نمایشگر ۶.۴ اینچی است)، در مجموع ۶ دوربین (۲ دوربین در جلو و ۴ دوربین در پنل پشتی) بهره می‌برد و همچنین از فناوری ۵G هم پشتیبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد سامسونگ به جای طراحی‌های محافظه‌کارانه، این بار قصد دارد نوآوری‌های زیادی را عملی کند.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، این گوشی‌ها احتمالا در اواسط فوریه (اواخر بهمن ماه) رسما معرفی خواهند شد. در ابتدا سه مدل اصلی گلکسی اس ۱۰ روانه‌ی بازار می‌شوند و مدل Beyond X هم ابتدا در بازار کره‌جنوبی عرضه می‌شود؛ زیرا این کشور اولین کشوری خواهد بود که شبکه ۵G را به‌طور گسترده عملیاتی می‌کند.

علاوه بر این گوشی‌ها، باید خاطرنشان کنیم که سامسونگ به‌زودی اولین گوشی تاشو خود را معرفی می‌کند که به ادعای این گزارش، نام «گلکسی فلکس» (Galaxy Flex) را بر پیشانی خود دارد. در رابطه با تاریخ عرضه این گوشی هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی طبق برخی از گزارش‌ها، احتمالا در نمایشگاه MWC این گوشی معرفی می‌شود.

منبع: The Verge

The post مدل ۵G گلکسی اس ۱۰ از ۶ دوربین بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا