اخبار کسب و کار

هواوی میت ۲۰ در بین پرچم‌داران ۲۰۱۸ از بهترین عمر باتری بهره می‌برد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هواوی میت ۲۰ برادر ارزان‌تر میت ۲۰ پرو محسوب می‌شود ولی این موضوع به معنای فقدان ویژگی‌های هیجان‌انگیز نیست. نه‌تنها این گوشی از تراشه قدرتمند ۷ نانومتری بهره می‌برد، بلکه باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن در کنار نمایشگر LCD، عمر باتری بسیار خوبی را برای این گجت به ارمغان آورده است.

حالا طبق بررسی‌های انجام شده، هواوی میت‌ ۲۰ در بین پرچم‌داران سال ۲۰۱۸ از بیشترین عمر باتری بهره می‌برد. عمر این باتری به ۱۴ ساعت و ۲۶ دقیقه می‌رسد و با نگاه به نمودار زیر می‌توانید فاصله زیاد آن با دیگر رقبا را مشاهده کنید.

تنها پرچم‌داری که عمر باتری آن را می‌توان با این گوشی هواوی مقایسه کرد، آیفون XR است که البته با داشتن عمر باتری ۱۱ ساعته، فاصله زیادی با گوشی میت‌ ۲۰ دارد.

در شرایط واقعی، با هر بار شارژ باتری میت ۲۰ می‌توان دو روز از آن استفاده کرد ولی باقی پرچم‌داران معمولا عمر باتری آن‌ها حدودا یک روز و شاید کمی بیشتر جواب دهد.

میت 20

از لحاظ زمان لازم برای شارژ شدن، در جعبه میت ۲۰ یک شارژر سریع قرار دارد و علی‌رغم بزرگ بودن حجم باتری این گوشی، در عرض یک ساعت و ۴۰ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. اگرچه سرعت شارژ باتری این گوشی به پای میت ۲۰ پرو نمی‌رسد، ولی روی هم رفته از سرعت شارژ بالایی بهره می‌برد.

منبع: Phone Arena

The post هواوی میت ۲۰ در بین پرچم‌داران ۲۰۱۸ از بهترین عمر باتری بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا