اخبار کسب و کار

PUBG رسما برای پلی‌استیشن ۴ رونمایی شد؛ بازی کمتر از یک ماه دیگر می‌آید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

پس از یکی دو شایعه، شرکت بازی‌سازی PUBG Corporation بالاخره خبر عرضه‌ی بازی Playerunknown’s Battlegrounds یا همان PUBG را روی کنسول پلی‌استیشن ۴ رسما تایید کرد. همانطور که شایعات گفته بودند، بازی PUBG قرار است تا کمتر از یک ماه آینده روی پلی‌استیشن ۴ عرضه شود.

سازندگان بازی آموخته‌های خود از نسخه‌ی ایکس‌باکس وان بازی را به نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ آن منتقل کرده‌اند؛ طوری که قرار است نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی مجموعه‌ی بزرگی از قابلیت‌ها و سیستم‌ها را در خود داشته باشد. سه نقشه‌ی اصلی بازی یعنی Erangel و Miramar و Sanhok در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ قرار دارند. هم‌چنین قابلیت‌های اصلی و فعلی بازی مثل سیستم رنکینگ و مراسم‌ها و رویدادهای مختلف در نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ وجود خواهد داشت.

نسخه‌ی پلی‌استیشن ۴ بازی PUBG در سه بسته‌ی مختلف ارایه می‌شود. نسخه‌ی معمولی بازی Looter’s Edition نام دارد که با همان قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود و فقط بازی اصلی را در خود دارد. دو نسخه‌ی دیگر هم به اسم‌های Survivor’s Edition و Champion’s Edition برای بازی در نظر گرفته شده است که به ترتیب ۵۰ دلار و ۶۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند. این دو نسخه Survivor Pass جدید بازی و ۲۰ هزار BP در خود دارند. نسخه‌ی Survivor شامل ۲۳۰۰ پوینت G-Coin و نسخه‌ی Champion شامل ۵ هزار پوینت G-Coin است. با این واحد پولی می‌توان اسکین‌های مختلفی در بازی خریداری کرد.

بازی هم‌چنین به صورت دیسکی عرضه خواهد شد. قیمت نسخه‌ی دیسکی PUBG همان ۳۰ دلار است.

پیش‌خرید دیجیتالی بازی PUBG روی پلی‌استیشن ۴، شامل دو آیتم بیشتر است. لباس «نیتن دریک»، شخصیت اصلی مجموعه بازی‌های آنچارتد و کوله‌پشتی «الی» از بازی The Last of Us دو آیتم است که در صورت پیش‌خرید کردن، به افراد داده می‌شود.

می‌توانید در ادامه تریلر رونمایی PUBG برای پلی‌استیشن ۴ را ببینید.

این بازی در روز ۷ دسامبر عرضه خواهد شد.

دانلود

  • mp4

منبع: PlayStation Blog

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post PUBG رسما برای پلی‌استیشن ۴ رونمایی شد؛ بازی کمتر از یک ماه دیگر می‌آید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا