اخبار کسب و کار

گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر تخت Infinity-O بهره می‌برد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

اگرچه سامسونگ پیش از این هم مدل‌های «لایت» پرچم‌داران خود را روانه‌ی بازار کرده، ولی به‌نظر می‌رسد در رابطه با گلکسی اس ۱۰ برای اولین بار شاهد مدل لایتی هستیم که می‌تواند عملکرد مشابه برادران گران‌قیمت خود را با قیمت پایین‌تری ارائه دهد. و حالا در گزارشی جدید، اطلاعات تازه‌ای در رابطه با این گوشی منتشر شده است.

همانند گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و مدل پلاس، ظاهرا مدل لایت آن‌ها هم از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ بهره می‌برد و در کنار این تراشه، کاربران می‌توانند مدل مجهز به ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه رم را انتخاب کنند. مطابق استانداردهای امروزی، حداقل حافظه داخلی این دو مدل ۶۴ گیگابایت خواهد بود و افرادی که مایل به پرداخت پول بیشتری هستند، می‌توانند مدل مجهز به ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را خریداری کنند.

از لحاظ ویژگی‌های ظاهری، گفته می‌شود این گوشی از نمایشگر تخت Infinity-O بهره می‌برد. در این نوع نمایشگر، دوربین سلفی در یک حفره در گوشیه‌ی فوقانی نمایشگر تعبیه شده است. در کنار این موضوع، باید انتظار بهره‌گیری از فریم فلزی، تعبیه‌ی حسگر اثر انگشت در کنار گوشی، دوربین دوگانه در پنل پشتی که احتمالا از چینش افقی بهره می‌برند، داشته باشیم. پیش از این گفته می‌شد این دوربین مجهز به یک دوربین واحد است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به احتمال زیاد این گوشی در کنار گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و مدل پلاس، در اواخر ماه فوریه (اسفند) در نمایشگاه MWC 2019 معرفی خواهد شد. در نهایت باید به قیمت این گوشی اشاره کنیم که بین ۶۵۰ تا ۷۵۰ دلار خواهد بود.

منبع: Phone Arena

The post گوشی گلکسی اس ۱۰ لایت از نمایشگر تخت Infinity-O بهره می‌برد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا