اخبار کسب و کار

گوشی تاشو سامسونگ را در این ویدیو مفهومی تماشا کنید

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بالاخره پس از سال‌ها و انتشار شایعات و گزارش‌های مختلف، سامسونگ قصد دارد در اوایل سال آینده اولین گوشی تاشو خود را رسما معرفی کند. این شرکت چند روز قبل نمایشگر استفاده شده در این گوشی را نمایش داد و به چند مشخصه‌ی دیگر آن هم اشاره کرد.

دانلود

  • mp4

با توجه به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این گوشی با عنوان گلکسی F روانه‌ی بازار می‌شود و حالا طبق این گزارش‌ها و تصاویر مربوط، یکی از کاربران ویدیوی مفهومی جذابی از این گوشی ساخته که به طرز بسیار زیبایی، گوشی مذکور را از زوایای متعددی نشان می‌دهد که احتمالا تا حدی مشابه محصول نهایی خواهد بود.

البته باز هم باید خاطرنشان کنیم که این ویدیو لو نرفته و نشان‌دهنده طراحی نهایی نخستین گوشی تاشو سامسونگ نیست، بلکه صرفا یک ویدیوی مفهومی است که به زیبایی ساخته شده است. البته باید بگوییم که امیدواریم محصول نهایی هم به همین زیبایی و جذابی باشد.

گلکسی F از دو نمایشگر بهره می‌برد. نمایشگر اصلی که در حالت باز شده ۷.۳ اینچ اندازه دارد و مجهز به رزولوشن ۱۵۳۶ در ۲۱۵۲ و نسبت تصویر ۴.۲:۳ است. نمایشگر بیرونی که هنگام بسته بودن گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد، ۴.۵۸ اینچ اندازه دارد و از رزولوشن ۸۴۰ در ۱۹۶۰ و نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد. گفته می‌شود این گوشی در نمایشگاه MWC در اسفند ماه رسما معرفی خواهد شد.

منبع: GSM Arena

The post گوشی تاشو سامسونگ را در این ویدیو مفهومی تماشا کنید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا