اخبار کسب و کار

دوربین سه‌گانه گلکسی اس ۱۰ به‌صورت افقی تعبیه شده است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

چینش عمودی دوربین گلکسی اس ۹ و بهتر شدن موقعیت حسگر اثر انگشت، مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفت ولی سامسونگ برای دوربین گلکسی نوت ۹ تصمیم گرفت همچنان از چینش افقی بهره ببرد. این چیدمان به سامسونگ اجازه می‌داد از باتری بزرگ‌تری استفاده کند و ظاهرا به همین خاطر، در پنل پشتی گلکسی اس ۱۰ هم شاهد چیدمان افقی دوربین سه‌گانه آن خواهیم بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس به جای بهره‌گیری از باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و به خاطر همین افزایش ظرفیت، تغییر چیدمان دوربین هم یک تغییر منطقی محسوب می‌شود. زیرا چیدمان عمودی-آن هم زمانی که دوربین سه‌گانه مورد استفاده قرار بگیرد-بهره‌گیری از یک باتری بزرگ را به کار بسیار سختی بدل می‌کند.

به‌نظر می‌رسد باید انتظار استفاده از نمایشگرهای Infinity-O را داشته باشیم.

علاوه بر این مورد، گفته می‌شود گلکسی اس ۱۰ در سه مدل مختلف معرفی خواهد شد که نسبت نمایشگر به بدنه دو مدل بزرگ‌تر، ۹۳.۴ درصد خواهد بود. در ابتدا امیدواری‌هایی برای بهره‌گیری از دوربین سلفی در زیر نمایشگر ایجاد شده بود ولی حالا به‌نظر می‌رسد باید انتظار استفاده از نمایشگرهای Infinity-O را داشته باشیم. در این نمایشگرها، دوربین سلفی در یک حفره در گوشه‌ی فوقانی نمایشگر تعبیه شده است.

این گوشی‌ها از جدیدترین نسل تراشه‌های اگزینوس بهره می‌برند که قرار است تا چند روز دیگر رسما معرفی شود و مدل‌های مربوط به بازار آمریکا و کره‌جنوبی هم همراه با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۱۵۰ خواهند بود. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گوشی‌ها از رابط کاربری One UI مبتنی بر اندروید پای، بهره می‌برند.

منبع: Phone Arena

The post دوربین سه‌گانه گلکسی اس ۱۰ به‌صورت افقی تعبیه شده است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا