اخبار کسب و کار

بازی PUBG ماه آینده برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تقریبا یکسال از انتشار بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds روی ایکس‌باکس وان می‌گذرد. با اینکه در این مدت PUBG در انحصار کنسول مایکروسافت بود، اما مشکلات متعدد بازی در روز اول انتشار، تجربه آن را به کام طرفداران تلخ کرد. این مشکلات در طول ماه‌های آینده برطرف شدند و به نظر می‌رسد که بازی‌کننده‌های ایکس‌باکس وان بازی PUBG در واقع بیشتر مشغول تست آن بوده‌اند. به نظر می‌رسد که قرارداد مایکروسافت و استودیوی سازنده‌ی بازی PUBG رو به پایان است و به زودی این بازی را روی کنسول رقیب ایکس‌باکس هم خواهیم دید.

طبق شایعات، بازی PUBG اوایل ماه دسامبر روی پلی‌استیشن ۴ عرضه خواهد شد. چند روز قبل، یکی از فروم ResetEra تعدادی از تصاویر و آیکون‌های اصلی بازی را در سرورهای سونی پیدا کرده بود. پس از این اتفاق هم «دنیل احمد»، تحلیل‌گر مشهور صنعت بازی، خبر از انتشار این اثر برای پلی‌استیشن۴ داد. وب‌سایت یوروگیمر هم در نهایت مهر تاییدی بر تمام این شایعات زد و این خبر را به صورت کامل تایید کرد.

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که در ماه سپتامبر سیستم‌رده‌بندی کره‌جنوبی نسخه پلی‌استیشن۴ بازی را لیست کرده بود. با اینکه هنوز هیچ چیزی به صورت رسمی از سوی سازندگان تایید نشده، اما باید این موضوع را تمام شده دانست؛ طبیعتا منتشر نکردن یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های چند سال اخیر صنعت گیم روی کنسولی مثل پلی‌استیشن ۴، حداقل از نظر مالی، تصمیم چندان عاقلانه‌ای نیست.

در خبری دیگر از پابجی باید بگوییم که به زودی لباس‌های «جوکر» و «هارلی کویین» به بازی اضافه می‌‌شوند. فورت‌نایت، که همگی آن را به عنوان رقیب دسته اول پابجی می‌شناسیم، اخیرا در همکاری‌ای با مارول شخصیت معروف «تانوس» را برای مدتی محدودی در اختیار کاربرانش قرار داده بود. از این رو سازندگان PUBG هم برای اینکه از قافله عقب نمانند و حرفی برای گفتن داشته باشند به سراغ دنیای سینمایی «دی‌سی» رفته‌اند.

منبع: یوروگیمر

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post بازی PUBG ماه آینده برای پلی‌استیشن ۴ منتشر می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا