اخبار کسب و کار

فروش Red Dead Redemption 2 از ۱۷ میلیون نسخه گذشت

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

راک‌استار گیمز اولین آمار رسمی فروش Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده است. طبق گفته‌ی راک‌استار،‌ بازی Red Dead Redemption 2 از زمان عرضه ۱۷ میلیون نسخه فروخته است؛ رقمی شگفت‌انگیز که به غیر از بازی دیگر این شرکت یعنی جی‌تی‌ای، دیگر بازی‌ها و شرکت‌ها حتی نزدیک آن هم نمی‌شوند.

البته رقم ۱۷ میلیونی اعلام شده، نسخه‌هایی که به فروشگاه‌ها ارسال شده و هنوز فروخته نشده‌اند را هم شامل می‌شود. با این حال می‌توانیم مطمئن باشیم که نسخه‌های داخل فروشگاه‌ها هم حداکثر تا یکی دو هفته‌ی آینده تمام شوند؛ طوری که می‌توان به رقم اعلام شده از سوی راک‌استار اعتماد کرد.

فروش ۱۷ میلیون نسخه، در حالی که فقط ۱۲ روز از عرضه‌ی Red Dead Redemption 2 روی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان می‌گذرد، از موفقیت بسیار بالای این بازی نه تنها در صنعت بازی، بلکه به طور کلی در صنعت سرگرمی می‌گوید.

هفته‌ی اول فروش این بازی هم شاهد رکوردشکنی آن بودیم. بازی Red Dead Redemption 2 در هشت روز اول عرضه‌ی خود، توانسته است بیشتر از قسمت قبلی این بازی بفروشد؛ یعنی فروش Red Dead Redemption 2 در هشت روز، از فروش هشت سال گذشته‌ی Red Dead Redemption بیشتر بوده است.

شرکت تیک-تو، مالک راک‌استار گیمز، در بیانیه‌ای گفته است که فروش Red Dead Redemption 2 فراتر از انتظارات آن‌ها بوده است. هفته‌ی گذشته راک‌استار گیمز اعلام کرده بود که این بازی در سه روز نخست عرضه ۷۲۵ میلیون دلار فروش داشته است؛ رقمی که فقط توسط جی‌تی‌ای ۵، ساخته‌ی قبلی راک‌استار گیمز، پشت سر گذاشته شده است.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post فروش Red Dead Redemption 2 از ۱۷ میلیون نسخه گذشت appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا