اخبار کسب و کار

«جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتقدان را راضی نکرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

فیلم سینمایی «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» (Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald) از هفته آینده در سینماهای ایالات متحده آمریکا اکران خواهد شد. این اثر سینمایی به کارگردانی دیوید ییتس و با حضور بازیگرانی همچون ادی ردمین، کاترین واترستون، دن فوگلر، جود لا و جانی دپ ساخته شده است.

جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد دومین اثر در مجموعه جانوران شگفت‌انگیز و دهمین اثر در دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ به حساب می‌آید.

این فیلم سینمایی که قرار است از جمعه هفته آینده در بیش از ۴۰۰۰ سالن سینما اکران شود چندان نظر منتقدان را به خود جلب نکرده است. در مجموع ۵۷ درصد منتقدان، جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد را پسندیده‌اند که در قیاس با سایر آثار دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ کمترین درصد رضایت به حساب می‌آید. همچنین در مقایسه با اثری قبلی همین مجموعه یعنی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» (Fantastic Beasts And Where To Find Them) شاهد افت قابل توجه در درصد رضایت منتقدان هستیم. جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها توانسته بود رضایت ۷۴ درصد منتقدان را به خود جلب کند.

جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد دومین اثر در مجموعه جانوران شگفت‌انگیز و دهمین اثر در دنیای جادوگری جی.کی. رولینگ به حساب می‌آید.

وضعیت آخرین ساخته دیوید ییتس در پایگاه متاکریتیک هم چندان بهتر نیست و با کسب نمره متای ۶۰ از ۹ نقد مثبت و ۱۰ نقد میانه یک اثر کاملا متوسط ارزیابی شده است. اما دلیل اینکه منتقدان چندان از جانوران شگفت‌انگیز جدید خوششان نیامده و به فیلم روی خوش نشان نداده‌اند چیست؟ اگر بخواهیم یک جمع‌بندی کلی از نقدها ارایه دهیم باید به چند نکته اشاره کنیم.

بسیاری از منتقدان به مجموعه بازیگران فیلم اشاره کرده‌اند؛ یک مجموعه بسیار شلوغ که در عمل در خدمت فیلم نیست و از شدت شلوغی تمرکز اثر را از بین برده و در موفقیت فیلم تاثیر معکوس داشته است. طرح داستانی و روایت هم چندان مورد پسند نبوده و مورد انتقاد قرار گرفته؛ ظاهرا طرح داستانی اصلی هم آنقدر طرح‌های فرعی دارد که در نهایت به جای پخته‌تر کردن کلیت فیلم‌نامه باعث آسیب‌دیدن آن شده.

در عین حال اگر بخواهیم چند نقطه مثبت که منتقدان به آن اشاره کرده‌اند را برجسته کنیم باید به ایفای نقش چندتن از کاراکترهای اصلی فیلم و جلوه‌های ویژه آن اشاره کنیم.

گفتنی است جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد، ماجرای همکاری آلبوس دامبلدور و نیوت اسکمندر را برای مبارزه با جادوگر سیاه گلرت گریندل‌والد روایت می‌کند. برای اظهارنظر بیشتر درباره این اثر سینمایی باید منتظر اکران آن در هفته آینده و واکنش مخاطبان بمانیم.

The post «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» منتقدان را راضی نکرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا