اخبار کسب و کار

دومین گوشی اندروید گو سامسونگ معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

تقریبا دو ماه قبل، شرکت سامسونگ اولین گوشی مبتنی بر اندروید گو خود را به نام گلکسی J2 Core معرفی کرد. و حالا، این شرکت دومین گوشی اندروید گو خود تحت عنوان گلکسی J4 Core معرفی کرده که در مقایسه با مدل قبلی، از مشخصات نسبتا بهتری بهره می‌برد.

هرچند مشخصات سخت‌افزاری گوشی‌های مبتنی بر اندروید گو اصلا قابل توجه نیستند، ولی به دلیل بهره‌گیری از این نسخه از اندروید، این گوشی‌های بسیار پایین‌رده می‌توانند عملکرد تقریبا روانی داشته باشند. از آنجایی که اندروید معمولی برای عملکرد روان نیازمند سخت‌افزار بهتری است، گوگل تصمیم گرفته با ارائه اندروید گو، پاسخگوی نیازهای کاربرانی باشد که از گوشی‌های بسیار ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند.

گلکسی J4 Core از نسخه گو اندروید ۸.۱ اوریو بهره می‌برد و مجهز به نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ است. قدرت این گوشی را یک پردازنده ۴ هسته‌ای به فرکانس پردازشی ۱.۴ گیگاهرتز تامین می‌کند و در کنار آن ۱ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده که به لطف پشتیبانی از کارت حافظه microSD به ۵۱۲ گیگابایت هم می‌رسد.

از لحاظ دوربین هم باید بگوییم که در پنل پشتی این گوشی یک دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد و دوربین سلفی هم از نوع ۵ مگاپیکسلی است. انرژی این گوشی از جانب یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. سامسونگ در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت رسمی آن هنوز خبری اعلام نکرده است.

منبع: Phone Arena

The post دومین گوشی اندروید گو سامسونگ معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا