اخبار کسب و کار

برخی از گوشی‌های پیکسل ۳ هنگام شارژ به‌شدت داغ می‌شوند

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هرچند گوشی‌های پیکسل از ویژگی‌های قابل توجهی بهره می‌برند، اما متاسفانه این گوشی‌ها معمولا مشکلات عجیب و غریبی را هم برای برخی از مالکان خود ایجاد می‌کنند. در همین زمینه می‌توانیم به مشکلات مربوط به مدیریت حافظه رم در گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال اشاره کنیم که گوگل اعلام کرده به‌زودی این مشکل را با ارائه‌ی یک آپدیت برطرف می‌کند و حالا، گزارش‌های تازه‌ای در رابطه با مشکل جدید برخی از گوشی‌های پیکسل ۳ منتشر شده است.

تعدادی از کاربران پیکسل ۳ گزارش‌هایی در رابطه با داغ شدن بیش از حد این گوشی هنگام شارژ شدن آن منتشر کرده‌اند. ظاهرا، انجام کارهایی مانند تماس‌های ویدیویی یا پخش موسیقی حین فرایند شارژ، منجر به داغ شدن پیکسل ۳ می‌شود و این افزایش گرما به حدی می‌رسد که گوشی موردنظر برای جلوگیری از آسیب بیشتر به‌طور خودکار خاموش می‌شود. بسیاری از کاربرانی که این گزارش‌ها را منتشر کرده‌اند، برای شارژ از پیکسل استند یا دیگر شارژرهای بی‌سیم استفاده کرده‌اند ولی برخی از کاربران هم حین شارژ سیمی به این مشکل برخورده‌اند.

استفاده از گوشی حین شارژ شدن تا حدی می‌تواند افزایش گرمای بدنه را تشدید کند ولی این نوع داغ شدن اصلا عادی نیست. معمولا، وقتی که گوشی‌ها هنگام شارژ شدن از حد موردنظری داغ‌تر می‌شوند، سرعت شارژ کمتر و گاهی اوقات فرایند شارژ متوقف می‌شود. برای راه‌حل نهایی و جلوگیری از آسیب‌های غیرقابل جبران، گوشی خاموش می‌شود و در بدترین شرایط، داغ شدن بیش از حد منجر به انفجار باتری می‌شود.

در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد این مشکل فقط گریبان تعدادی محدودی از کاربران را گرفته است و امیدواریم چنین مشکلی همه‌گیر نباشد. همچنین در حال حاضر گزارشی در رابطه با وجود این مشکل در پیکسل ۳ ایکس‌ال منتشر نشده است. اگر این مشکل نرم‌افزاری باشد، پس گوگل باید به‌سرعت آن را برطرف کند و اگر این مشکل مربوط به سخت‌افزار است، این شرکت باید هرچه زودتر راه‌حلی را ارائه کند.

منبع: Phone Arena

The post برخی از گوشی‌های پیکسل ۳ هنگام شارژ به‌شدت داغ می‌شوند appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا