اخبار کسب و کار

فسیل یک ساعت هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام را معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در بازاری که محصولات اپل حرف اول را می‌زند، ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS گوگل حرف چندانی برای گفتن ندارند و بسیاری از این ساعت‌ها از تراشه‌های قدیمی بهره می‌برند. در حقیقت پیش از عرضه این ساعت که «فسیل اسپرت» (Fossil Sport) نام دارد، تنها ساعت هوشمند مبتنی بر جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون ویر ۳۱۰۰، ساعتی از شرکت «مون‌بلان» (Montblanc) بود که ۱۰۰۰ دلار قیمت داشت.

اما فسیل اسپرت ۲۵۵ دلار قیمت دارد و در مقایسه با گلکسی واچ و ال‌جی واچ W7 ارزان‌تر است. شرکت فسیل با استفاده از نام اسپرت تلاش کرده که از ظاهر ساعت‌های هوشمند کلاسیک خود فاصله بگیرد و طرح جذاب‌تری را ارائه دهد. این ساعت هرچند از رقیب اصلی خود یعنی Fitbit Versa گران‌تر است ولی در عوض از تراشه داخلی GPS بهره می‌برد و البته مانند Fitbit Versa مجهز به سنسور ضربان قلب و NFC هم هست.

شرکت فسیل می‌گوید باتری ۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی این گجت به‌لطف بهره‌گیری از تراشه اسنپ‌دراگون ویر ۳۱۰۰ با هر بار شارژ تا ۲۴ ساعت دوام می‌اورد و با فعال کردن حالت low-power می‌توان دو روز به عمر باتری آن اضافه کرد. این ساعت هوشمند از صفحه‌نمایش ۱.۲ اینجی AMOLED با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ بهره می‌برد. در نهایت باید خاطرنشان کنیم که این گجت در ۶ رنگ در ۴ روز دیگر یعنی ۱۲ نوامبر روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع: Phone Arena

The post فسیل یک ساعت هوشمند مجهز به جدیدترین تراشه کوالکام را معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا