اخبار کسب و کار

سامسونگ هم در مقابل بریدگی نمایشگر کوتاه آمد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

زمانی که تقریبا تمام شرکت‌های بزرگ فعال در زمینه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند به بهره‌گیری از بریدگی نمایشگر روی آوردند، سامسونگ در مقابل این روند مقاومت کرد. اما در کنفرانسی که شب گذشته این شرکت برای توسعه‌دهندگان برگزار کرد، اعلام شد که سامسونگ هم به‌زودی به این روند ملحق می‌شود. در تصویری که در این جلسه به نمایش درآمد، می‌توانیم طراحی‌های متفاوتی برای بریدگی نمایشگر را مشاهده کنیم که به احتمال زیاد به‌زودی روانه‌ی گوشی‌های سامسونگ خواهند شد.

رییس بخش بازاریابی محصولات سامسونگ در این کنفرانس بعد از اشاره به تلاش‌های سامسونگ برای کاهش حاشیه‌ی نمایشگرها، اعلام کرد: «ما همچنان به تلاش خود برای کاهش بیش از پیش حاشیه‌های نمایشگر ادامه خواهیم داد.» او سپس به نسل جدیدی از نمایشگرهای Infinity اشاره کرد که به‌ترتیب از پسوند U، V و O بهره می‌برند و این حروف به شکل و شمایل بریدگی تعبیه شده در بخش فوقانی آن‌ها اشاره دارد.

  • Infinity U: این بریدگی نمایشگر تا حد زیادی همانند بریدگی استفاده شده در اسنشال فون است.
  • Infinity V: این نوع بریدگی هم مشابه Infinity U است ولی با این تفاوت که در نیمه‌ی پایینی آن، شاهد منحنی نیستیم و در کل به شکل حرف V است.
  • Infinity O: این نمایشگر از بریدگی‌های مرسوم بهره نمی‌برد و در عوض در گوشه‌ی بخش فوقانی یک نوع حفره‌ی مدور قرار دارد. احتمالا این نوع طراحی اعتراضات زیادی را به همراه دارد. به‌عنوان مثال در فضای محدودی که در بالای این بخش قرار دارد، چه چیزی را می‌توان نمایش داد؟ شرکت ایسوس هم می‌خواهد ایده‌ی مشابهی را در زن‌فون ۶ به کار بگیرد که واکنش‌ها نسبت به این ایده اصلا خوب نبوده است.
  • New Infinity: این نوع نمایشگر کاملا بی‌حاشیه خواهد بود. در این کنفرانس توضیح چندانی در رابطه با این موضوع ارائه نشد و تکنولوژی مربوط به آن هم هنوز آماده‌ی تولید انبوه نیست.

بعد از معرفی آیفون X که از بریدگی نمایشگر بهره می‌برد، سامسونگ بارها اپل را به خاطر این مشخصه به سخره گرفت. اما حالا به‌نظر می‌رسد که بالاخره سامسونگ در مقابل این مشخصه کوتاه آمده و به‌زودی گوشی‌های سامسونگ مجهز به این مشخصه روانه‌ی بازار می‌شوند.

منبع: The Verge

The post سامسونگ هم در مقابل بریدگی نمایشگر کوتاه آمد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا