اخبار کسب و کار

بالاخره گوشی تاشو سامسونگ به نمایش درآمد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

گوشی تاشو سامسونگ که هفته‌ها خبر و تیزر درباره آن دیده بودیم، بالاخره برای اولین بار و ساعتی پیش، در مراسم توسعه دهندگان سامسونگ به نمایش درآمد. این شرکت به تکنولوژی استفاده شده در نمایشگر تاشو این گوشی Infinity Flex Display می‌گوید که درواقع نمایشگری با اندازه ۷.۳ اینچ است که اگر آن را تا کنید، به یک گوشی تبدیل شده که می‌تواند در جیب شما قرار بگیرد.

این دستگاه، به نظر طراحی نهایی ندارد و فعلا پروتوتایپی است که سامسونگ از این محصول در مراسم توسعه دهندگان خود نمایش داد. این شرکت حتی نور سالن را هم کم کرد تا چیزی از طراحی این محصول دیده نشود. این گوشی یا تبلت یا هرچیز دیگری که می‌توان آن را نامید، مثل تصویر زیر تا می‌شود و پشت آن نمایشگری دیگر قرار دارد که این محصول را به گوشی تبدیل می‌کند. نمایشگر داخلی گوشی تاشو سامسونگ نیز همانطور که گفتیم اندازه ۷.۳ اینچی دارد.

از مشخصات و دیگر ویژگی‌های این محصول هنوز هیچ چیزی نمی‌دانیم اما سامسونگ اعلام کرد که کاربران می‌توانند با این دستگاه، سه اپلیکیشن را به صورت همزمان باز کرده و استفاده کنند. قابلیتی که چنین چیزی را فراهم می‌کند، Multi Active Window نام گرفته است. همچنین سامسونگ اعلام کرد که در ماه‌های پیش رو، می‌تواند نمایشگرهای قابل تا شدن Infinity Flex Display را به تولید انبوه برساند اما اعلام نکرد که دقیقا چه زمانی می‌توانیم با نسخه نهایی این گوشی آشنا شویم.

خبر خوشحال کننده اینجاست که گوگل هم رسما اعلام کرده از این گوشی‌های تاشو پشتیبانی خواهد کرد. درواقع اندروید راه را برای شرکت‌ها و توسعه دهندگان باز گذاشته تا به سادگی بتوانند گوشی‌های تاشو خود را با این سیستم عامل هماهنگ کنند. گوگل همچنین اعلام کرده در حال حاضر با سامسونگ همکاری می‌کند تا شاهد عرضه این گوشی در سال آینده باشیم.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که روی گوشی‌های تاشو کار می‌کند. گزارش شده هواوی نیز سال آینده یک گوشی تاشو عرضه می‌کند و شرکت‌های لنوو و شیائومی هم تیزرهایی از گوشی تاشو خود منتشر کرده‌اند و وعده عرضه آن را داده‌اند. شرکت LG نیز رسما اعلام کرده که تمرکز خود را روی توسعه نمایشگر‌های OLED قابل انعطاف و همینطور تلویزیونی OLED معطوف خواهد کرد که می‌توان آن را رول کرد و در یک جعبه قرار داد!

حتی شرکت مایکروسافت هم شنیده شده که روی یک دستگاه با چند نمایشگر کار می‌کند و باید ببینیم این شرکت چه محصولی را معرفی خواهد کرد. پیش‌تر مدیر مسئول محصولات سرفیس مایکروسافت از کامپیوتر سرفیسی گفته بود که جیبی خواهد بود. با تمام این تفاسیر، به نظر می‌آید ترند سال آینده میلادی در دنیای تکنولوژی، استفاده از صفحات قابل انعطاف و یا حتی محصولاتی با چند نمایشگر خواهد بود. شما درباره گوشی تاشو سامسونگ و به طور کل این دسته از محصولات چه فکری می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post بالاخره گوشی تاشو سامسونگ به نمایش درآمد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا