اخبار کسب و کار

از فیلم جدید خالق «برکینگ بد» چه می‌دانیم؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

وینس گیلیگان سازنده سریال محبوب «برکینگ بد» (Breaking Bad) اعلام کرده در حال کار روی یک فیلم است که ظاهرا موضوع آن در ارتباط با مجموعه تلویزیونی برکینگ بد است. ممکن است این فیلم ادامه سریال یا پیش‌درآمدی بر آن باشد. به هر حال تاکید شده که فیلم بخشی دیگر از مجموعه برکینگ بد است.

ادعا شده نام فیلم جدید گیلیگان «Greenbriar» است با این وجود ممکن است در ادامه تولید فیلم شاهد تغییر عنوان آن باشیم و اسم فعلی قطعی و نهایی نیست.

فیلم جدید سازنده برکینگ بد یک فیلم دوساعته است و هنوز مشخص نیست قرار است یک فیلم‌ سینمایی باشد یا پخش تلویزیونی داشته باشد. فیلم‌نامه توسط گیلیگان نوشته می‌شود و به احتمال زیاد کارگردان آن هم خود گیلیگان خواهد بود.

مجموعه تلویزیونی برکینگ بد از اوایل سال ۲۰۰۸ از شبکه AMC پخش شد. این مجموعه ۵ فصل داشت و فصل پنجم آن در سپتامبر سال ۲۰۱۳ پخش شد. این شبکه پس از پایان یافتن پخش برکینگ بد مجموعه دیگری به نام «Better Call Saul» ساخت که به نوعی پیش‌درآمد مجموعه قبلی به حساب می‌آمد. این مجموعه هم در سال ۲۰۱۵ شروع به پخش کرد و تولید آن هنوز در جریان است.

اطلاعات فعلی درباره این فیلم بسیار محدود است. یکی از منابع خبری گزارش کرده فیلم درباره فردی است که گروگان گرفته شده و قصد دارد فرار کند. حال اینکه ماجرای مردی که قصد فرار دارد دقیقا به چه شکل و به کدام بخش سریال مربوط خواهد شد روشن نیست. این‌ موضوع نیز‌ مشخص نشده که آیا هیچ یک از‌ بازیگران‌ سریال در این فیلم حضور خواهند داشت یا نه.
ادعا شده نام فیلم جدید خالق برکینگ بد «Greenbriar» است با این وجود ممکن است در ادامه تولید فیلم شاهد تغییر عنوان آن باشیم و اسم فعلی قطعی و نهایی نیست.
تولید این اثر از اواسط ماه نوامبر آغاز می‌شود و تا اوایل ماه فوریه سال میلادی آینده ادامه خواهد داشت.

The post از فیلم جدید خالق «برکینگ بد» چه می‌دانیم؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا