اخبار کسب و کار

شیائومی رقیب ارزان‌قیمت ایرپاد اپل را معرفی کرد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت شیائومی ساعاتی قبل جدیدترین ایرفون‌های بی‌سیم خود را به نام «ایردات» (AirDot) معرفی کرد. با توجه به نامگذاری این محصول، کاملا واضح است که شیائومی ایرپاد شرکت اپل را هدف قرار گرفته و در ضمن باید خاطرنشان کنیم که هر جفت ایردات تنها ۳۰ دلار قیمت دارد که بسیار ارزان‌تر از ایرپادهای اپل محسوب می‌شود. این ایرفون‌ها اولین محصولات مبتنی بر استاندارد بلوتوث ۵.۰ هستند که این استاندارد ارتباط یک‌دست‌تر، سینک بهتر و بهبود عمر باتری را به ارمغان می‌آورد.

همچنین شیائومی‌ در بدنه‌ی این ایرفون‌ها دکمه‌ای تعبیه نکرده بلکه ایردات از پنل لمسی بهره می‌برد که کاربران برای تنظیم شدت صدا، جواب دادن به تماس‌ها یا بی‌صدا کردن آن‌ها در میان تماس، می‌توانند از این پنل لمسی بهره ببرند. همچنین این ایرفون‌ها در هنگام اتصال به گوشی‌های شیائومی می‌توانند از دستیار دیجیتالی این شرکت هم بهره ببرند که فعلا فقط از زبان چینی پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی شیائومی، بعد از بیرون آوردن یکی از ایردات‌ها از محفظه‌ی شارژ، ارتباط بین آن‌ها برقرار می‌شود.

هرچند قیمت این ایرفون‌ها بسیار ارزان‌تر از ایرپادهای اپل است، ولی فاصله‌ی امکانات آن با ایرپاد چندان زیاد نیست. به‌عنوان مثال، ایردات با یک‌بار شارژ تا ۴ ساعت دوام می‌آورد و این عدد برای ایرپاد اپل ۶ ساعت است. اگر تنها یکی از ایردات‌ها استفاده شود، این دوام به ۵ ساعت هم می‌رسد. شیائومی اعلام کرده باتری موجود در محفظه‌ی شارژ، سه بار می‌تواند این ایرفون‌ها را شارژ کند.

ایردات‌های شیائومی از قابلیت حذف صدای محیط پشتیبانی نمی‌کنند و ضد آب هم نیستند. شیائومی معمولا به ارائه‌ی محصولات ارزان‌قیمت ولی با کیفیت مناسب شهرت دارد و امیدواریم این ایرفون‌ها هم اینگونه باشند.

منبع: Phone Arena

The post شیائومی رقیب ارزان‌قیمت ایرپاد اپل را معرفی کرد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا