اخبار کسب و کار

مشکل مدیریت حافظه رم گوشی‌های پیکسل ۳ به‌زودی برطرف می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

کاربران گوشی‌های پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال مدتی پیش گزارش‌هایی مبنی بر مشکل مدیریت حافظه رم این گوشی‌ها منتشر کردند. ظاهرا، این دو گوشی فقط می‌توانند چند اپلیکیشن محدود را به‌صورت همزمان باز نگه دارند. این مشکل باعث می‌شود که برخی اپلیکیشن‌های موجود در پس‌زمینه سیستم به‌سرعت بسته شوند که چنین مساله‌ای برای بسیاری از کاربران آزاردهنده است. در ضمن باید خاطرنشان کنیم این دو گوشی فقط از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برند که در بین پرچم‌داران اندرویدی عدد پایینی محسوب می‌شود.

گوگل اعلام کرده به‌زودی یک آپدیت نرم‌افزاری را برای اصلاح این موضوع منتشر می‌کند.

به‌عنوان مثال می‌توانیم به یکی از نقد و بررسی‌های انجام شده از پیکسل ۳ ایکس‌ال اشاره کنیم که منتقد مذکور می‌گوید که هنگام عکاسی وقتی موسیقی یا پادکست در حال پخش است، پس از چند دقیقه استفاده برنامه مربوط به پخش این موارد قطع می‌شود. به همین خاطر طبیعی است که بسیاری از کاربران اصلا از این وضعیت خوشحال نیستند. خوشبختانه گوگل از این مشکل آگاه است و به سایت ۹to5Google گفته که به‌زودی یک آپدیت نرم‌افزاری را برای اصلاح این موضوع منتشر می‌کند ولی در رابطه با تاریخ دقیق انتشار آن اظهارنظر نکرده است.

با توجه به موارد عنوان شده در این بیانیه، احتمالا این آپدیت در کنار آخرین آپدیت امنیتی سال ۲۰۱۸ در اوایل ماه دسامبر منتشر می‌شود. البته این فقط حدس و گمان است و به‌صورت قطعی نمی‌توان چیزی اعلام کرد. مشکلات گوشی‌های پیکسل دیگر به یک موضوع عادی بدل شده‌اند و پیکسل ۳ هم از این موضوع مستثنا نیست.

منبع: Android Authority

The post مشکل مدیریت حافظه رم گوشی‌های پیکسل ۳ به‌زودی برطرف می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا