اخبار کسب و کار

رنگ جدید وان پلاس ۶T معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

هفته گذشته رسما گوشی جدید وان پلاس با نام وان پلاس ۶T معرفی و تنها در دو رنگ مشکی مات و مشکی براق، عرضه شد. حالا این شرکت رنگ جدیدی از این گوشی را معرفی کرده است. اسم این رنگ جدید Thunder Purple است. همانطور که شاهد هستید در این رنگ مشکی هم مشاهده می‌شود که درواقع به شکل گرادیانت از مشکی به بنفش می‌رسد. نوع پوشش روی شیشه پشتی وان پلاس ۶T در این رنگ نیز مات است.

تنها تفاوت این نسخه با گوشی که هفته پیش معرفی شد، رنگ آن است و از نظر سخت‌افزاری، این دستگاه‌ها یکی هستند. این یعنی در این نسخه هم شاهد پردازنده اسنپ‌دراگن ۸۴۵، نمایشگر بزرگ و بدون حاشیه، سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر و همچنین هشت گیگابایت حافظه رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هستیم. همچنین باتری این گوشی نسبت به وان پلاس ۶ پرظرفیت‌تر شده و همچنان شاهد استفاده از دو دوربین در پشت دستگاه هستیم.

از آن‌جایی که این گوشی ابتدا در کشور چین عرضه خواهد شد، انتظار داریم قیمت آن با رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، حدود ۵۲۰ دلار در این کشور باشد. البته به احتمال فراوان، شاهد عرضه این نسخه جذاب وان پلاس ۶T در دیگر نقاط دنیا خواهیم بود و به احتمال فراوان، قیمت آن با دیگر نسخه‌های وان پلاس ۶T تفاوتی نخواهد داشت. این یعنی مدلی با رم ۸ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، مثل مدل مشکی رنگ و مشکی مات، قیمتی برابر با ۵۷۹ دلار خواهد داشت.

مدل پایه این گوشی در کشور چین قیمتی حدود ۴۹۰ دلار و بالاترین مدل با رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی قیمتی حدود ۵۸۰ دلار خواهد داشت. جدا از تفاوت قیمت عرضه این گوشی در چین با دیگر نقاط دنیا، نسخه چینی این گوشی به اندروید پای با رابط کاربری Hydrogen OS مجهز می‌شود که تفاوت‌هایی جزئی با رابط کاربری Oxygen OS دارد. هنوز متاسفانه زمان عرضه این گوشی در دیگر نقاط دنیا مشخص نشده اما احتمالا به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. شما درباره این رنگ از وان پلاس ۶T چه فکر می‌کنید؟

منبع: GSMArena

The post رنگ جدید وان پلاس ۶T معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا