اخبار کسب و کار

HTC مشغول ساخت یک گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۵ است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت HTC در چند سال اخیر روزبه‌روز وضعیتش بدتر از قبل شده است اما علی‌رغم این روند، همچنان تلاش می‌کند که گوشی‌های جدیدی را روانه‌ی بازار کند. ساعاتی پیش گوشی جدیدی از این شرکت در سایت Bluetooth SIG رویت شده که در این سایت از آن تحت عنوان HTC 2Q72XXX یاد شده است. به غیر از پشتیبانی از بلوتوث ۴.۲ که اسنپ‌دراگون ۴۳۵ از آن بهره می‌برد، به اطلاعات دیگری دسترسی نداریم. اما بهره‌گیری از این تراشه نشان می‌دهد که این یک گوشی هوشمند پایین‌رده خواهد بود و احتمالا به‌عنوان یکی از گوشی‌های سری Desire روانه‌ی بازار می‌شود.

در دوران اوج این شرکت در سال ۲۰۱۱، کمپانی HTC سالانه بیش از ۳۰ گوشی را روانه‌ی بازار می‌کرد.

در دوران اوج این شرکت در سال ۲۰۱۱، کمپانی HTC سالانه بیش از ۳۰ گوشی را روانه‌ی بازار می‌کرد ولی به دلیل موقعیت اقتصادی که در چند سال اخیر گرفتار آن شده، برای کاهش هزینه‌ها گوشی‌های کمتری را تولید می‌کند. در حقیقت، در سال جاری HTC تنها ۶ گوشی را روانه‌ی بازار کرده که یکی از آن‌ها گوشی بلاک‌چین Exodus 1 است.

از آنجایی که HTC در رابطه با عرضه‌ی یک گوشی جدید در سال جاری خبری منتشر نکرده، احتمالا این گوشی پایین‌رده در سال ۲۰۱۹ به‌عنوان جایگزین Desire 12 عرضه می‌شود. البته گواهی‌های Bluetooth SIG معمولا در زمانی نزدیک به عرضه گوشی ارائه می‌شوند و به همین خاطر شاید پیش از اتمام سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی این گوشی باشیم.

منبع: Phone Arena

The post HTC مشغول ساخت یک گوشی مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۴۳۵ است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا