اخبار کسب و کار

ریسپاون، سازنده‌ی تایتان‌فال، چند بازی جدید برای سال آینده دارد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

شرکت الکترونیک آرتز یکی دو روز پیش و در کنار اعلام جدیدترین آمار و ارقام مالی خود، از استودیوی بازی‌سازی «ریسپاون» (Respawn) و بازی‌های آینده‌ای که این استودیو مشغول ساخت آن‌هاست، صحبت کرده است. الکترونیک آرتز گفته است که تا پایان سال ۲۰۱۹ استودیوی بازی‌سازی ریسپاون «بازی‌هایی» عرضه خواهد کرد. نمی‌دانیم آیا جمع بستن کلمه‌ی بازی به اشتباه صورت گرفته یا نه، ولی دور از ذهن هم به نظر نمی‌رسد که ریسپاون بیش از یک بازی در دست ساخت داشته باشد.

«أندرو ویلسون»، مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز، در پیغام خود به سهامداران شرکت گفته است: «در چند استودیوی مختلف، پروژه‌های مختلفی در حال تولید داریم، مثل بازی‌هایی از سوی ریسپاون که قرار است تا تعطیلات سال نو آینده وارد بازار شوند.»

می‌دانیم که سه پروژه‌ی مختلف در حال حاضر در استودیوی ریسپاون در حال تولید است. سال گذشته در کنفرانس آکیولس کانکت (Oculus Connect) شرکت فیس‌بوک اعلام کرد که الکترونیک آرتز و استودیوی بازی‌سازی ریسپاون مشغول ساخت یک بازی واقعیت مجازی هستند که نه تایتان‌فال است و نه جنگ ستارگان. الکترونیک آرتز هم‌چنین گفته است که تایتان‌فال ۳ ساخته خواهد شد، ولی تصور نمی‌کنیم به زودی. از طرف دیگر، امسال در کنفرانس الکترونیک آرتز در نمایشگاه E3 از ساخت یک بازی جنگ ستارگان در استودیوی ریسپاون شنیدیم که قرار است تا پایان سال ۲۰۱۹ عرضه شود.

با توجه به اینکه تایتان‌فال ۳ احتمالا به این زودی‌ها ساخته و عرضه نخواهد شد و گفته شده است که تا پایان سال ۲۰۱۹ بازی جنگ ستارگان ریسپاون با اسم Jedi Fallen Order عرضه می‌شود، احتمالا بازی دیگری که تا پایان سال آینده‌ی میلادی از این استودیو خواهیم دید، همان بازی واقعیت مجازی برای هدست آکیولس خواهد بود.

در هر حال، خوشحالیم که الکترونیک آرتز می‌خواهد بازی جدید عرضه کند و از استودیوی خوبی مثل ریسپاون، استودیویی که یکی از بهترین اکشن‌های اول شخص چند سال اخیر را ساخته، بازی جدیدی می‌بینیم.

منبع: Game Informer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post ریسپاون، سازنده‌ی تایتان‌فال، چند بازی جدید برای سال آینده دارد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا