اخبار کسب و کار

آیا Sunset Overdrive بالاخره روی کامپیوتر عرضه می‌شود؟

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

زمان زیادی از عرضه‌ی کنسول نسل فعلی مایکروسافت نگذشته بود که در پی تغییر سیاست این شرکت، بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس وان یکی پس از دیگری به کامپیوتر آمدند. در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده‌ایم که بازی‌های مایکروسافت فقط هم در انحصار کنسول ایکس‌باکس وان نیستند و همزمان با عرضه روی این کنسول، روی کامپیوتر هم عرضه می‌شوند. بازی‌های زیادی از Gears of War گرفته تا Forza به کامپیوتر آمده‌اند، ولی هنوز یکی دو بازی هستند که به کامپیوتر راه پیدا نکرده‌اند. به نظر می‌رسد به زودی قرار است شاهد عرضه‌ی Sunset Overdrive روی کامپیوتر باشیم و در این حالت، «هیلو» (Halo) به تنها بازی انحصاری باقی مانده روی ایکس‌باکس وان تبدیل می‌شود.

سازمان ESRB نسخه‌ای از Sunset Overdrive را برای کامپیوتر رده بندی کرده است.

بازی «سانست اوردرایو» (Sunset Overdrive) نتیجه‌ی همکاری مایکروسافت با استودیوی بازی‌سازی «اینسامنیاک گیمز» (Insomniac Games) است؛ استودیویی که اخیرا با بازی اسپایدرمن خود سر و صدای زیادی به راه انداخته است. بازی Sunset Overdrive با دنیای فانتزی و کمیک خود و مکانیک‌های حرکتی کاملا جدیدش، توانست به هنگام عرضه چشم‌های زیادی را به سمت خود برگرداند. بازی توانست نقدهای بسیار مثبتی بگیرد، ولی از آن طرف فروش خوبی نداشت؛ فروشی که بدون شک یکی از عوامل آن، وضعیت نابه‌سامان فروش ایکس‌باکس وان در زمان عرضه‌ی Sunset Overdrive بود.

به تازگی نظام رده بندی سنی ایالات متحده، یعنی سازمان ESRB، نسخه‌ای از Sunset Overdrive را برای کامپیوتر رده بندی کرده است. چند ماه پیش هم شاهد رده بندی سنی این بازی برای کامپیوتر، در سازمان رده بندی سنی بازی‌ها در کره بودیم.

کاملا واضح است که بازی Sunset Overdrive در راه عرضه به کامپیوتر است و باید به زودی منتظر رونمایی رسمی آن از سوی مایکروسافت، یا استودیوی بازی‌سازی اینسامنیاک گیمز باشیم. تهیه کنندگی بازی Sunset Overdrive توسط شرکت مایکروسافت انجام شده، ولی حقوق مجموعه‌ی Sunset Overdrive در اختیار شرکت اینسامنیاک گیمز است. در نتیجه نمی‌دانیم آیا نسخه‌ی کامپیوتر این بازی توسط اینسامنیاک گیمز ساخته و عرضه می‌شود، یا عرضه‌ی آن را خود مایکروسافت انجام خوهد داد.

بازی Sunset Overdrive در سال ۲۰۱۴ روی ایکس‌باکس وان عرضه شده بود.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post آیا Sunset Overdrive بالاخره روی کامپیوتر عرضه می‌شود؟ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا