اخبار کسب و کار

نسخه‌ی کلاسیک دنیای وارکرفت تابستان عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

در مراسم افتتاحیه‌ی رویداد بلیزکان ۲۰۱۸، شرکت بازی‌سازی بلیزارد زمان عرضه‌ی نسخه‌ی کلاسیک نقش‌آفرینی بزرگ خود را مشخص کرد. همانطور که بلیزارد قبلا خبر داده بود، این شرکت مشغول ساخت نسخه‌ای کلاسیک از بازی «دنیای وارکرفت» (World of Warcraft) است. این نسخه طبق خبری که در بلیزکان امسال اعلام شد، تابستان سال آینده در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی کلاسیک دنیای وارکرفت که به اسم World of Warcraft: Classic شناخته می‌شود، بازی را به اولیه‌ترین حالت آن بازمی‌گرداند؛ یعنی دقیقا به حالت ۱۴ سال پیش و زمانی که هیچ بسته‌ی الحاقی برای بازی عرضه نشده بود.

کسانی که در حال حاضر اشتراک ماهیانه‌ی دنیای وارکرفت را می‌پردازند، از تابستان سال آینده به دنیای وارکرفت کلاسیک دسترسی خواهند داشت. در حال حاضر بازی کردن دنیای وارکرفت نیازی به پرداخت مبلغ اولیه ندارد و بازی‌کننده‌ها باید فقط هزینه‌ی ماهیانه‌ی اشتراک بازی را پرداخت کنند؛ البته بدون احتساب بسته‌های الحاقی مثل Battle for Azeroth که به صورت جداگانه باید خریداری شوند.

یک دمو هم از دنیای وارکرفت کلاسیک همین حالا در دسترس کسانی قرار داده شده که بلیط مراسم بلیزکان را خریداری کرده‌اند. البته دمو محدودیت زمانی دارد و هر ۹۰ دقیقه، می‌توان ۶۰ دقیقه آن را بازی کرد. بلیزارد می‌گوید که این محدودیت زمانی، امکان بازی کردن را برای همه ممکن خواهد کرد.

بازی World of Warcraft: Classic

بلیزارد در مراسم افتتاحیه‌ی بلیزکان ۲۰۱۸ هم‌چنین یک میان‌پرده‌ی سینمایی شگفت‌انگیز جدید از بسته‌ی الحاقی «نبرد برای ازراث» (Battle for Azeroth) منتشر کرد که می‌توانید آن را در ادامه ببینید.

دانلود

  • mp4

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post نسخه‌ی کلاسیک دنیای وارکرفت تابستان عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا