اخبار کسب و کار

ضرر بخش موبایل سونی بیشتر از درآمد بخش پلی‌استیشن است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی پیش شرکت سونی گزارش مربوط به درآمد سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری را منتشر کرد. طبق این گزارش، بخش گیمینگ سونی که شامل تمام موارد مربوط به پلی‌استیشن است، در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد و درآمد این بخش نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۱۷ میلیون دلار افزایش یافته است.

اما این گزارش نشان می‌دهد که بخش موبایل سونی نفس‌های آخرش را می‌کشد. در دومین فصل مالی ۲۰۱۸، بخش موبایل سونی نسبت به مدت مشابه سال قبل، بیش از ۴۸۰ میلیون دلار ضرر کرده است. در فصل مالی قبلی، این میزان ضرر حدود ۱۰۰ میلیون دلار بود و همانطور که مشخص است، روند سقوط این بخش شدت گرفته است.

شرکت سونی‌ در مجموع عملکرد مالی بسیار خوبی داشته است.

نکته‌ی جالب توجه در رابطه با این گزارش این است که شرکت سونی‌ روی هم رفته عملکرد مالی بسیار خوبی داشته و در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۱۸ توانسته ۱ میلیارد دلار درآمد بیشتری نسبت مدت مشابه سال قبل داشته باشد. به عبارتی دیگر، بخش موبایل سونی‌ فعلا عمدتا به‌عنوان یک بخش ضررده در یک شرکت سودآور و موفق فعالیت می‌کند.

هرچند بخش موبایل سونی احتمالا به این زودی‌ها تعطیل نمی‌شود، اما این کمپانی با کاهش هزینه‌ها می‌تواند میزان ضرردهی این بخش را تا حدی کاهش دهد. زیرا وقتی که یک کمپانی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱ میلیارد دلار درآمد بیشتری کسب می‌کند، خبر خوبی به حساب می‌آید، ولی باید خاطرنشان کنیم که حدود نیمی از این درآمد باید روانه‌ی بخش ناموفقی از شرکت شود.

منبع: Android Authority

The post ضرر بخش موبایل سونی بیشتر از درآمد بخش پلی‌استیشن است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا