اخبار کسب و کار

ساعت هوشمند آنر واچ مجیک معرفی شد

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

روز گذشته در کنار هدفون بی‌سیم و پرچمدار جدید، شرکت آنر یک ساعت هوشمند به نام آنر واچ مجیک نیز معرفی کرد. بعد از اینکه شرکت مادر یعنی هواوی، ساعت واچ جی‌تی را معرفی کرد، حالا نوبت به شرکت آنر رسیده که با ساعت آنر واچ مجیک، به بازار ساعت‌های هوشمند وارد شود. این ساعت نیز با سیستم عامل اختصاصی هواوی که Light OS نام دارد عرضه شده است. از نظر اندازه، کمی از واچ جی‌تی کوچکتر بوده و با قیمت مقرون به صرفه‌تری هم عرضه می‌شود.

ساعت آنر واچ مجیک از یک نمایشگر ۱.۲ اینچی با تکنولوژی AMOLED استفاده می‌کند. برای مقایسه، ساعت واچ جی‌تی، نمایشگری ۱.۳۹ اینچی داشت. رزولوشن هر دو نمایشگر به گونه‌ای انتخاب شده که هر دو به عدد ۳۲۶ پیکسل در هر اینچ برسند. باتری این ساعت نیز کوچک‌تر بوده و ظرفیت ۱۷۸ میلی‌آمپری دارد. در مقایسه، ساعت واچ جی‌تی، باتری با ظرفیت ۴۲۰ میلی‌آمپر داشت که قدرتمند‌تر است اما از نظر شارژ دهی، هر دو ساعت شبیه به یکدیگر هستند. به گفته آنر، این باتری برای یک هفته استفاده پس از هربار شارژ کافی خواهد بود.

از نظر قیمتی نیز گفتیم که آنر واچ مجیک ارزان‌تر خواهد بود. در حال حاضر ساعت هواوی واچ جی‌تی با قیمتی حدود ۲۰۰ یورو عرضه می‌شود اما ساعت آنر واچ مجیک، قیمتی در حدود ۱۵۰ یورو خواهد داشت.

در هر صورت، با ۱۵۰ یورو، شما امکانات زیادی را دریافت خواهید کرد. این ساعت تا ۵ATM ضد آب خواهد بود که یعنی برای شنا کردن نیز مناسب است. همچنین یک سنسور پایش ضربان قلب و سنسور‌های موقعیت یابی GPS، GLONASS و Galileo هم در این ساعت حضور دارند. همچنین به واسطه دارا بودن NFC، این ساعت از Huawei Pay هم پشتیبانی می‌کند.

از نظر ضخامت، این ساعت نازک‌تر نیز شده است. ضخامت این ساعت تنها ۹.۸ میلی‌متر است که آن را تبدیل به یکی از باریک‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار تبدیل می‌کند.

بدنه ساعت از استیل ۳۱۶L و پلاستیک ساخته شده است. اینبار برخلاف هواوی واچ جی‌تی، خبری از حاشیه سرامیکی در اطراف نمایشگر ساعت نیست. برای این ساعت همچنین بند‌های QuickFit در نظر گرفته شده است که کاربران می‌توانند به صورت جداگانه خریداری کنند.

فروش این ساعت در کشور چین رسما آغاز شده است. دو رنگ مشکی و نقره‌ای برای این ساعت هم در نظر گرفته شده است و همانطور که گفتیم، قیمت آن در حدود ۱۵۰ یورو خواهد بود.

منبع: GSMArena

The post ساعت هوشمند آنر واچ مجیک معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا