اخبار کسب و کار

Red Dead 2 دومین محصول پرفروش تاریخ صنعت سرگرمی، بعد از جی‌تی‌ای ۵

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بازی Red Dead Redemption 2 به دومین محصول پرفروش تاریخ صنعت سرگرمی در هفته‌ی اول عرضه تبدیل شده است. این بازی توانسته است در سه روز نخست عرضه‌ی خود درآمدی ۷۲۵ میلیون دلاری برای راک‌استار گیمز داشته باشد؛ رقمی که تنها از یک ساخته‌ی دیگر صنعت سرگرمی کمتر است.

بازی توانسته است در سه روز نخست عرضه‌ی خود درآمدی ۷۲۵ میلیون دلاری داشته باشد.

راک‌استار گیمز رسما آمار فروش هفته‌ی اول بازی Red Dead Redemption 2 را منتشر کرده است. رقم اعلام شده یعنی ۷۲۵ میلیون دلار، فقط فروش نسخه‌های دیسکی بازی را در نظر می‌گیرد. در واقع هیچ محصول دیگری در صنعت سرگرمی، اعم از فیلم یا بازی، نتوانسته در فروش هفته‌ی اول عرضه‌ی خود چنین فروشی داشته باشد، مگر ساخته‌ی قبلی راک‌استار گیمز یعنی جی‌تی‌ای ۵ که در روز اول عرضه‌ی خود یک میلیارد دلار فروخت.

بهترین فروش هفته‌ی اول صنعت سینما متعلق به فیلم «اونجرز: نبرد ابدیت» (Avengers: Infinity War) است که توانست فروشی ۶۴۰ میلیون دلاری را در دنیا تجربه کند.

با این حال، نمی‌توان این موضوع را هم فراموش کرد که امروزه بخش بزرگی از فروش بازی‌ها به صورت دیجیتالی صورت می‌گیرد. آمار دقیق فروش دیجیتال بازی Red Dead Redemption 2 مشخص نیست، ولی طبق گفته‌ی سونی، این بازی رکوردهای پلی‌استیشن را هم شکسته است.

طبق گفته‌ی پلی‌استیشن، بازی Red Dead Redemption 2 بیشترین میزان پیش‌خرید، بیشترین فروش روز اول و بیشترین فروش سه روز اول را در تاریخ پلی‌استیشن نتورک داشته است.

به هیچ وجه انتظار نداشتیم بازی Red Dead Redemption 2 بتواند رکورد جی‌تی‌ای ۵ را به اسم خود ثبت کند. اساسا تصور نمی‌کنیم هیچ محصول دیگری در تاریخ بتواند به این رکورد برسد. با این حال، آز آن سو هم تصور نمی‌کردیم که Red Dead Redemption 2 چنین موفقیت بزرگی را تجربه کند؛ موفقیتی که بتواند به عنوان دومین محصول پرفروش به هنگام عرضه در تاریخ صنعت سرگرمی محسوب شود.

بازی Red Dead Redemption 2 جمعه‌ی هفته‌ی گذشته روی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شد. منتقدان و بازی‌کننده‌ها بازخوردهای شگفت‌انگیزی نسبت به بازی داشته‌اند و احتمالا تا چند ماه آینده باید حسابی از این بازی بشنویم.

منبع: USgamer

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post Red Dead 2 دومین محصول پرفروش تاریخ صنعت سرگرمی، بعد از جی‌تی‌ای ۵ appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال جیران از هکس دانلود دانلود سریال جیران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا