اخبار کسب و کار

نسخه جدید WatchOS، اپل واچ برخی از کاربران را از کار انداخته است

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

ساعاتی پیش و پس از مراسم معرفی محصولات جدید اپل، این شرکت نسخه ۵.۱ سیستم‌عامل WatchOS را عرضه کرد. اما خیلی زود، در سایت‌های گوناگون، تعداد زیادی از کاربران گزارش دادند که بعد از نصب این آپدیت، اپل واچ آن‌ها از کار افتاده است. طبق گزارش‌ها، این مشکل عمدتا گریبان‌گیر مالکان سری چهارم اپل واچ شده است. به همین خاطر اگر از اپل واچ استفاده می‌کنید-فارغ از مدل آن-و این آپدیت را دانلود کرده‌اید، به هیچ عنوان آن را نصب نکنید.

بعد از انتشار این گزارش‌ها، اپل خیلی سریع عرضه این آپدیت را متوقف کرده تا این مشکل مورد بررسی قرار بگیرد.

بعد از انتشار این گزارش‌ها، اپل خیلی سریع عرضه این آپدیت را متوقف کرده تا این مشکل مورد بررسی قرار بگیرد. همچنین اپل به افرادی که اپل واچ آن‌ها دچار مشکل شده اعلام کرده که با AppleCare تماس بگیرند. البته در بیانیه‌ی اپل آمده که اگر بعد از نصب این آپدیت کاربران موردنظر با مشکلی روبرو نشدند، اقدام جداگانه‌ای لازم نیست و می‌توانند از ساعت هوشند خود مطابق معمول استفاده کنند.

البته چیزی که این مشکل را پیچیده‌تر می‌کند این است که برای نصب سیستم‌عامل اپل واچ نمی‌توان آن‌ها را به کامپیوتر وصل کرد. به همین خاطر کاربران غیر از مراجعه به نمایندگی‌های اپل، چاره‌ی دیگری ندارند.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های نسخه ۵.۱ سیستم‌عامل WatchOS می‌توانیم به پشتیبانی از چت گروهی فیس‌تایم از طریق بخش صوتی و ارائه‌ی تعداد زیادی واچ‌فیس تک‌رنگ اشاره کنیم. همچنین در این نسخه، ۷۰ ایموجی جدید هم ارائه شده است.

منبع: Phone Arena

The post نسخه جدید WatchOS، اپل واچ برخی از کاربران را از کار انداخته است appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا