اخبار کسب و کار

RED هیدروژن وان از تاریخ ۱۱ آبان و با قیمت ۱۲۹۵ دلار عرضه می‌شود

دیجی‌کالا مگ – منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی تکنولوژی، بازی‌های کامپیوتری، فرهنگ‌ و هنر، سلامت و زیبایی و سبک زندگی

بعد از یک سال انتظار، بالاخره گوشی RED هیدروژن وان برای عرضه آماده شده است. دو اپراتور ورایزن و AT&T امروز اعلام کردند که فروش این گوشی را از جمعه آینده یعنی ۱۱ آبان ماه و با قیمت ۱۲۹۵ دلار آغاز خواهند کرد. هر دو اپراتور پلن‌های پرداخت ماهانه را هم برای این گوشی در نظر گرفته‌اند که ورایزن به صورت ۲۴ ماهه و AT&T به صورت ۳۰ ماهه، این گوشی را عرضه می‌کنند. خبری از عرضه جهانی این گوشی فعلا در دسترس نیست و باید ببینیم آیا این گوشی به دیگر بازارها راه پیدا می‌کند یا خیر.

با قیمت ۱۲۹۵ دلار، این گوشی ۱۰۰ دلار گران‌تر از قیمت پیش‌فروشی است که برای آن در نظر گرفته شده است. کسانی که این گوشی را پیش‌خرید کرده بودند، با همان قیمت قبلی، گوشی خود را دریافت می‌کنند اما دیگران باید قیمت ۱۲۹۵ دلار را برای داشتن این گوشی، پرداخت کنند.

RED هیدروژن وان، قرار بود اوایل سال ۲۰۱۸ عرضه شود اما آنقدر تاخیر خورد که حالا اواخر سال ۲۰۱۸ شاهد عرضه آن هستیم. به دلیل همین تاخیرها، این گوشی همچنان با پردازنده یک سال قدیمی شده اسنپ‌دراگن ۸۳۵ عرضه می‌شود در شرایطی که پرچمداران اندرویدی دیگر که معمولا قیمت کمتری هم نسبت به این محصول دارند، با پردازنده Snapdragon 845 عرضه می‌شوند.

اما کسانی که به سراغ این گوشی می‌روند، به دنبال آخرین پردازنده نیستند. نکته هیجان انگیز این گوشی، نمایشگر هلوگرافیک آن بوده که می‌تواند تصاویر را به صورت سه بعدی نمایش دهد. همچنین دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی و در جلوی این گوشی، می‌توانند محتوای سه بعدی هم ضبط کنند و در همین نمایشگر به صورت سه بعدی، نمایش دهند.

با توجه به بررسی تخصصی ورج، نمایشگر هلوگرافیک این گوشی، تکنولوژی فوق‌العاده‌ای ندارد و حتی ممکن است در بعضی اوقات باعث سردرد و یا چشم درد کاربران نیز بشود. به طور کل از نمایشگر این دستگاه چندان تعریف نشده است.

نکته دیگر، طراحی ماژولار RED هیدروژن وان خواهد بود. با توجه به پین‌هایی که در بخش پشتی قرار گرفته است، شرکت RED قرار است برای این گوشی ماژول‌های دوربین تولید کند اما هنوز خبری از این ماژول‌ها هم در دسترس نیست. به طور کل آنطور که ورج بررسی کرده، خرید RED هیدروژن وان با این قیمت، هیچ دلیل موجهی برای بسیاری از کاربران ندارد و شاید با عرضه ماژول‌های دوربین، بتوان به خرید این گوشی بیشتر فکر کرد. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

منبع: TheVerge

The post RED هیدروژن وان از تاریخ ۱۱ آبان و با قیمت ۱۲۹۵ دلار عرضه می‌شود appeared first on دیجی‌کالا مگ.

دانلود سریال آمرلی سریال آمرلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا